Note fondée sur 93 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent hôtel en tout point de vue
Publié le 15 sept. 2019 sur Hotelspar un voyageur de Bordeaux
Publié le 1 juill. 2019 sur Expedia
La chambre qu’on nous avez proposé en premier étais plutôt sombre avec une vue latérale sur la montagne.C’est que le suite junior qui ont une vue frontale.
Ils ont pas voulu nous surclassé malgré que l’hôtel soit vide pendant cette période et on été contraint de payer un supplément pour la suite junior
Petit déjeuner excellent,très varié.
Très bon restaurant gastronomique
par un voyageur
Séjour magique
Publié le 11 juin 2019 sur HotelsLe staff de cet hôtel est très aimable. Merci à Frédéric, et Juan Manuel pour leur professionnalisme et sympathie, Merci également à Saturnio pour son accueil et sa gentillesse. Tout le staff était attentif au moindre détail.
Cet hôtel fait partie de notre top 5 hôtel préférés.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2018 sur Expedia
Hôtel calme, agréable et digne d'un 5 étoile.
Petit déjeuner excellent.
Deux ombres au tableaux :
- Piscine envahie par de nombreuses guêpes.
- Room Service à améliorer (difficulté de compréhension pour les commandes, nombreuses erreurs, difficilement joignable).
par un voyageur
Décevant
Publié le 13 juill. 2018 sur HotelsBeau cadre, mais l'hotel est mal tenu, le personnel n'est pas très aimable se qui est très décevant pour un établissement de ce type. Les chambres et notamment les salles de bains méritent un sérieux rafraîchissement. Dommage car l'hotel à un très beau potentiel qui ne demande qu'a être exploiter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2018 par Manuel Quintana General Manager La Bobadilla,a Roy, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you very much for choosing La Bobadilla and for taking the time to share your personal experience. It does indeed sound from what you describe that some aspects of your stay did not meet our usual standards.
Our main commitment is our guests' satisfaction therefore, we will like to have the chance to welcome you again to La Bobadilla to make you feel an unforgettable experience.
Best regards,
Recommandé
pour Tout le mondepar Pierrette de région parisienne
hôtel idéal pour un repos total
Publié le 18 mai 2013 sur Expedia
Pour : le cadre
Emplacement : emplacement superbe,mais trop éloigné de la côte et des villes en cas de météo défavorable
hôtel magnifique,idéal pour un repos total au bord de la piscine
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Hotel is tucked away in the mountains in beauty surroundings. The hotel service is fantastic. The dining experiences are amazing, especially La Finca, expensive but worth it.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
I set my expectations a bit too high for this place. It was a great stay overall but did not meet expectations. Please be sure to book correct rooms for the amount of people you have. We had to upgrade on site because they counted my 3 month baby as a person staying in the room even though he slept in bed with my husband and I. It was a less than warm welcome to the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Mansur Botana, Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for choosing us for your holiday and for taking the time to share your experience.We are glad to read that, in general, your stay was good and that you value positively the service and cleanliness. These are two of the aspects that are most appreciated by our guests. Regarding the incident you mentioned with the 3 month old baby, we would like to inform you that, as our team at reception told you when you checked in, you booked a Deluxe room with balcony with the mentioned baby but on arrival you came with a second child, which was not included in your initial booking. That is the reason why we informed you that you had to change the room category and pay the corresponding economic supplement, since by regional regulations the room you booked does not have capacity for 2 adults, 1 child and 1 baby. We regret that this fact was not to your total satisfaction, but if we had been informed that you were coming with two children, we would have explained this to you in advance.We look forward to welcoming you to our hotel in the near future.Kind regards,Mansur BotanaAssistant ManagerLa Bobadilla, A Royal Hideaway HotelMansur Botana, Assistant Manager
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Beatriz Alba, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Hugh,We are very sorry to hear that your stay was not pleasant, could you describe the incident that led you to have this feeling?
par un voyageur de London
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Really lovely hotel to escape from the hustle and bustle of every day life. The hotel has the most amazing grounds, staff are excellent and the restaurants are all fantastic. Would whole heartedly recommend for anyone looking to unwind.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Elisa Rosas Royal Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,Thank you very much for your kind feedback.It is truly heartwarming to receive such glowing feedback.We are delighted that you enjoyed the serene ambiance of our hotel, the attentiveness of our staff, and the culinary delights across our restaurants. Our team takes great pride in maintaining our expansive grounds and ensuring that every guest's stay is a tranquil and luxurious retreat from the daily grind.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Elisa RosasRoyal ConciergeLa BobadillaA Royal Hideaway Hotel