Note fondée sur 52 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2019 sur Hotels
Altes Gebaeude mit Geschichte, Fruestuecksraum mit offenem Kamin, sehr nettes Personal, zentral gelegen. Parkplaetze vorhanden.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
Wir waren schon das 8. Mal im Hotel Stein und werden wieder kommen.
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2019 sur Expedia
Die Unterkunft ist sehr gut! Nur das Frühstück war nicht gut und nicht ausreichend,dafür noch teuer.
Alles andere war sehr gut!
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2018 sur Expedia
Schönes Hotel, nach anfänglichen Schwierigkeiten mit Einer meiner 4 Buchungen ging alles klar. Freundliches Personal
par un voyageur
Sehr gut
Publié le 3 nov. 2018 sur HotelsEs hat uns sehr gut gefallen . Schönes Hotel in zentraler Lage.
Super Frühstück und schönes Zimmer.
Immer wieder gern .
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2018 sur Hotels
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de melbourne, australia
Good hotel, convenient location, excellent value
Publié le 31 août 2018 sur ExpediaThotel was good in every way. I encountered a small problem: the hotel would be entitled to charge the whole amount up front in the currency stated - this is the case with ALL Expedia bookings and works very well. This hotel, however, does not charge until the end of the stay. The booking confirmation states: balance due at the hotel: 0 (zero). This is confusing and results in conversation whether the room is already paid for or not, as the customer has no easy way of checking. (Call Expedia, check your bank account or credit card, which credit card?)