Note fondée sur 355 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 mai 2019 sur Expedia
Nous avons été très déçus et fâchés. Notre réservation n’a pas été prise en compte par l’hôtel et on nous a dit que l’hôtel était complet . Nous avons du chercher un autre hôtel. Nous n’utiliserons plus jamais Expédia pour nos réservations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2019 par Maria , Gestion de l’hôtel
Dear guest
We are sorry to hear that your experiences with Expedia didn't live up to a certain standard. We will do our best to never let this happen again.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Dejligt igen at besøge det fantastiske sted i Løkken
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel VANDret, Gestion de l’hôtel
Kære Elisabeth, Mange tak for din feedback, den sætter vi stor pris på, dejligt at du nød dit ophold. Venlig Hilsen Hotel VANDret
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel VANDret, Gestion de l’hôtel
Kære Dalibor, Mange tak for din feedback, vi er glade for at du kunne lide dit ophold her hos os. Venlig Hilsen Hotel VANDret
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel VANDret, Gestion de l’hôtel
Kære Rolf, Vi er glade for at du har taget dig tiden til at give os feedback, mange tak! Venlig Hilsen Hotel VANDret
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel VANDret, Gestion de l’hôtel
Kære Asbjørn, Mange tak for din feedback, den sætter vi stor pris på. Venlig Hilsen Hotel VANDret
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Pris og kvalitet hænger ikke sammen. Værelset var nogenlunde, bortset fra møblerne. Ingen skift at håndklæder, ingen rengøring. Morgenmaden skulle vi have fravalgt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jette , Gestion de l’hôtel
Vi er kede af at jeres ophold ikke var som ønsket.Rengøring af værelset bliver tilbudt - men skal dog selv aktivt sætte et skilt på døren for at få rengøring. Man kan også altid henvende sig i receptionen hvis man mangler noget under sit ophold. Vi får meget ros for vores morgenmad så ærgerligt at det ikke faldt i jeres smag.