Note fondée sur 859 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Bon hôtel pour la famille
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2019 par Hilton Garden Inn Lompoc, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us this review, Andy! We appreciate your feedback and if you stay with us again in the future, please let us know how we can make your stay exceptional so that we can earn that 10/10 review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par Hilton Garden Inn Lompoc, Gestion de l’hôtel
Thank you for this amazing review, Eric! We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we appreciate you taking time out of your day to leave us this review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
Very nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par Hilton Garden Inn Lompoc, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us this 10/10 review, Christian! It was our pleasure having you as our guest and we look forward to your next stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Hilton Garden Inn Lompoc, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Elia!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Staff and property were great. Unfortunately, it’s out of their hands but there are homeless all Over the outside of the property that hang out in the parking lot and surrounding areas. We didn’t feel safe leaving after sunset.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Joseph Esquivel (Front Office Manager), Gestion de l’hôtel
Hello llleanna,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Ultimately, thank you for bringing this to our attention. We have informed all of our departments to keep an eye on this. However, we do have security on site for after-hours as well. Your safety and experience mean the most to us thank you for rating us 5 out of 5. we hope you have a great rest of your week!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Muy bonito el hotel y cómodo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Joseph Esquivel (Front Office Manager), Gestion de l’hôtel
Hello Yajaira,We would like to give you a huge thank you from the Hilton Garden Inn Lompoc team! It brings us great joy to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to having you back.Have a great rest of your week!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Very comfortable and relaxing stay. Very satisfying.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par - Joseph (Front Office Manager), Gestion de l’hôtel
Hello Ivan,Thank you for giving us the opportunity to service you while you were in the area. We are happy to see you gave us a 10 out of 10 and hope we exceeded your expectations! we look forward to you returning in the near future. We hope you have great rest of your Sunday!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par - Joseph (Front Office Manager), Gestion de l’hôtel
Hello David,I'm sad to hear that you had a poor experience with us at the Hilton Garden Inn Lompoc. I would love to speak to you about how we can improve the guest experience for you and future guests. We appreciate your business and hope to hear from you soon. Have a great week!