Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
2,6 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Tres bon séjour

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Bon séjour dans l'ensemble, Antonio nous a bien accueilli et nous a présenté la chambre (chambre seul) toute commodités mais il manquer quelques chose essentielles (éponge, gel douche) mais rien de graves. Le plus gros soucis est l'isolation entre les chambres. Mais cela est liée au fait d'être dans les vieilles batisse de londre. Le problèmes, est le manques de bon sens des gens qui se permettent de faire les 100 pas a 4 heures du matin dans la chambre du dessus. Mais aucun lien avec la chambre.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Noisy throughout the night. Toilets and showers dirty, piles of dirty toilet tissue in overflowing bins. No reception, a long time in order to check in. Many long term rentals
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
The toilets and showers were absolutely disgusting with toilet paper in overflowing bins. Doors were banging throughout the nights with loud telephone calls, arguing, shouting and banging on residents doors
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
the staff was very good,but the cleanines of the flat was unsatisfied ,the flat smelled of damp, and the was only 2 big towels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Nos llevaron al alojamiento del edificio 27. Tenía calefacción y agua caliente además de cocina y baño privado. Hay autobús 24 horas que está bien comunicado, también opción de metro que es más caro. El punto negativo es el ruido, se oye el tren todo el día. Pero me pareció un sitio muy acogedor
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
Dimostrano foto false sul sito e ti trovi in strutture diverse .senza asciugamani senza carta igienica. Senza aria condizionata. Segnale wifi assente. Una truffa vera e propria. Fate attenzione e non cadete in questa trappola
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2022 sur Expedia
Disappointing experience. For a start The number given for check in was not working, luckily there was someone there who phoned them for us as there was no one in reception,contrary to what was advertised. When we checked in it turns out our room was in cricklewood(15 mins walk away),not in Chatsworth road as advertised. This is very bad and not fair on the guests. The room was not clean and we had to clean it ourselves, it was a tiny studio flat with a bed so small we could barely sleep, I wouldn't suggest it for 2 people. The ceiling was so low that you couldn't stand up in certain parts of the "flat", for example it is impossible for a man to use the toilet standing. Overall very poor experience, and i wouldn't recommend it to anyone, it is cheaper than average but not worth the hassle. On a positive note the Italian Guy checking us in was amazing,very nice and kind and made the experience a little more pleasant.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2019 sur Hotels