Note fondée sur 660 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Aun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay and the time you spent to evaluate our hotel. I am very happy to read from the score you have given that we could meet your expectations here at the Althoff St. James’s Hotel & Club and that you enjoyed the hospitality of our staff members. Please accept my apologies for any inconvenience you had during your stay. Looking forward to welcome you again soon. Kind regards Yubin Park Front of House Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Aun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay and the time you spent to evaluate our hotel. I am very happy to read from the score you have given that we could meet your expectations here at the Althoff St. James’s Hotel & Club and that you enjoyed the hospitality of our staff members. Looking forward to welcome you again soon. Kind regards Yubin Park Front of House Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Aun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay and the time you spent to evaluate our hotel. I am very happy to read from the score you have given that we could meet your expectations here at the Althoff St. James’s Hotel & Club and that you enjoyed the hospitality of our staff members. Looking forward to welcome you again soon. Kind regards Yubin Park Front of House Manager
2 sur 5
par un voyageur

Overpriced

Publié le 17 nov. 2023 sur Hotels
Poor service, breakfast is not of a high quality with respect to the price. Management and people is not of high standard either. Overpriced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Aun, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay and the time you spent to evaluate our hotel. Please accept my apologies for any inconvenience as I will pass on your comments to relevant team. We hope to welcome you back and be able to provide better service so we can meet the expectations.Looking forward to welcome you again soon. Kind regards Yubin Park Front of House Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Aun, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy, Thank you very much for your recent stay and the time you spent to evaluate our hotel. I am very happy to read from the score you have given that we could meet your expectations here at the Althoff St. James’s Hotel & Club and that you enjoyed the hospitality of our staff members. We hope to welcome you again soon. Kind regards Yubin Park Front of House Manager
2 sur 5
par un voyageur

Service pitoyable!

Publié le 2 oct. 2021 sur Hotels
Accueil pitoyable. L hôtel ne respecte pas les engagements pris avec hôtels d’upgrade pour les membres gold alors même que l hôtel est au 3/4 vide. Entre le check in a 11:00 du matin à mon check out le lendemain matin. Pas eu de housekeeping alors même Je je l avais demandé. Je n ai pas pour habitude de me plaindre mais je remettais pas les pieds dans cet établissement. Inadmissible pour un hôtel soit disant 5 étoiles.Dommage car l hôtel est mignon et très bien placé.
5 sur 5
par un voyageur

Perfect place to enjoy London

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Great location. Very nice room for this second stay. efficient staff and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Alice , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am glad to read you have enjoyed your second stay at St James's Hotel & Club and loof forward to welcome you back. Best Wishes, Alice & Reception Team
4 sur 5
par un voyageur

Great location

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Great location. Very classic atmosphere. Quite spacious room. Very friendly staff that helped with an early check in. Just one thing to be improved: not easy to set up the temperature in the room. Had to turn the heater off and open the window...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Alice , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your lovely review and I am glad to read that you found the team to be excepionally helpful and the hotel of your taste. Kind Reagrds, Alice & Reception Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2020 par Alice, Gestion de l’hôtel
Dear Rosaria, Thank you for your positive rating! We look forward to welcome you back in the near future. Kind Regards, Alice Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Super Hôtel

Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel très bien situé dans une rue calme. Un très bon service et un personnel au petit soin . J’y retournerai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2020 par Alice , Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, Thank you for taking the time to share your thoughts on your experience and glad you had such an amazing stay. I hope we have the pleasure of welcoming you back to St James’s Hotel and Club in the near future. With kind regards, Alice Front Office Manager