Note fondée sur 953 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Un endroit agréable et bien placé

Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Très bon accueil par une équipe attentionnée, chambre confortable, il manque juste des prises USB pour recharger les téléphones mobiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Front Desk team, Gestion de l’hôtel
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in London. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Thank you for staying at Ambassadors Bloomsbury, and we hope you choose our hotel again . Kind regards
2 sur 5
par un voyageur

Doesn't deserve the 4th star

Publié le 28 août 2023 sur Hotels
TINNY AND NOT EVEN CLEAN! The toilet bowl was blackened because of the scale, there were marks on the walls and the window couldn't be opened AND was facing a wall. The bathroom was super small and the shower, without shower tray, "closed" with a curtain, leading to a flood each time you take a shower. I would have expected more from a 4 stars hotel. I really do not recommend this hotel. At least the staff was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Front Desk team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review I will pass these comments to my front Office Manager in order to improve our facilities and hotel overallIt was a pleasure having you and hope you consider us again Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2023 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your beautiful review. and we are so delighted to hear that you have enjoyed the stay. please do visit us again in the future. kind regards, front desk
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2023 sur Expedia
Tiny double bed. Had to get another room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par steeve Fouret, Gestion de l’hôtel
Hi Niclaswe are sorry to heard you didn't like our hotel we will try to improve in the near future when we will refurbish.have a good week end.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Expedia
il manque beaucoup de choses
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par Front desk , Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and your feedback We will make the correct changes to better the stay experience for our guests
3 sur 5
par un voyageur de Strasbourg, France

Publié le 16 févr. 2020 sur Expedia
Hôtel proche de la gare de St Pancras. Chambre de petite taille, salle d'eau minimaliste. Mauvaise isolation phonique, tous les bruits extérieurs sont trop perceptibles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2020 par Antoine, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous Thank you for writing a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback, and will keep your comments in mind while we work to improve our guest experience. We hope you’ll stay with us again soon and tell us what you think about our improvements. Kind regards, Antoine Duty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 30 nov. 2019 sur Hotels
Très bon hôtel et très bien placé , petit déjeuner copieux Un peu brouillant mais c’est le centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2019 par David (Duty Manager) , Gestion de l’hôtel
Dear Custodio, Thank you for your positive review and I glad you liked our breakfast. We would be delighted to welcome you back to stay at Ambassadors Bloomsbury and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards David
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2019 sur Expedia
J'aurais surtout aimé avoir la chambre prévue c'est à dire avec des lits jumeaux !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2019 par David (Duty Manager) , Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for taking time to review your recent stay with us. I am sorry we were not able to give you the twin room you desired but the booking arrived to us from Expedia for a double room. May I request you contact the hotel at least one day in advance next time and then it may be possible for us to change the room from the one booked to the one desired. We would be delighted to welcome you back to stay with us and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards David
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
Très bien situé. Correspondait à ce que je cherchais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous. Thank you for your positive review. We would be delighted to welcome you back to stay with us and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards David
3 sur 5
par un voyageur

decevant

Publié le 29 oct. 2019 sur Hotels
Chambre trop petite avec une gd salle de bain pour personne a mobilité reduite (non necessaire dans notre cas); pas de fenetre ni dans la salle de bain et ni dans la chambre (donnant sur un puit de lumiere)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2019 par Imran, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe Thank you for staying at the Ambassadors Bloomsbury Hotel and your time to leave a review. I do hope to have the pleasure of welcoming you back again very soon. Kind regards, Imran Front Office Manager