Note fondée sur 1 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Pratique et agréable pour un week-end londonien

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Très pratique et agréable pour un week-end londonien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Bedford Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Thank you for your feedback.We’re delighted to hear that you found our hotel practical and pleasant for your weekend in London. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm Regards,The Bedford Hotel Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Vlad, Gestion de l’hôtel
Dear Gabriel, Thank you for your great review of your recent stay at the Bedford Hotel. I am delighted that you had an enjoyable stay. The Bedford Team looks forward to welcoming you back. All the Best, VladReception Supervisor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Bien situé, propre, près des transports en communs, peu d’insonorisation entre les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Piotr, Gestion de l’hôtel
Dear Mélanie,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to hear that you found our hotel to be well located, clean, and conveniently close to public transport. Your satisfaction is our priority, and we're delighted that these aspects of your stay met your expectations.Regarding your comment about the soundproofing between rooms, we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. We continuously strive to improve our guests' experience, and your feedback helps us identify areas for enhancement. Rest assured, we'll take your comments into consideration as we work towards providing even better accommodations for our guests.We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Warm regards,PiotrReception Supervisor
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Les chambres sont un peu rustiques, pas de machine à café, juste une bouilloire..,le pommeau de douche est très court… Restaurant moderne et refait récemment, petit déjeuner ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Mar, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandra,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your honest comments regarding your recent stay at the Bedford Hotel.We're sorry to hear that the room amenities did not fully meet your expectations. Your feedback about the lack of a coffee machine and the short shower head will be shared with our team as we continuously strive to improve our guest experience.On a positive note, we're glad to hear that you found our restaurant modern and enjoyed the breakfast. Your satisfaction is important to us, and we're committed to providing high-quality dining experiences for our guests.We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future.Warm regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
Chambre petite mais bien équipée Un peu vieux comme mobilier mais tellement bien situé , c’était super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Mar, Gestion de l’hôtel
Dear Gabrielle,Merci pour votre excellente critique de votre récent séjour à l'hôtel Bedford.Je suis ravie que vous ayez passé un agréable séjour.L'équipe Bedford a hâte de vous accueillir à nouveau.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
La prochaine fois que je reviendrai à Londres, je reviendrai dans cet hôtel. Je le recommande vivement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par Piotr, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank you for your kind words! We look forward to welcoming you back on your next visit to London. Your recommendation means a lot to us.Best regards,Piotr SchiflerReception Supervisor
4 sur 5
par un voyageur

good location and nice stuff

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
poor wifi connection
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par Mar, Gestion de l’hôtel
Dear Kimiko,Thank you for your review of your recent stay at the Bedford HotelWe appreciate your feedbackWe hope you give us the opportunity to welcome you back.All the Best,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
Chambre petite Beaucoup de bruit Ma carte a été bloquée avec le deposit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Vijay, Gestion de l’hôtel
Dear Fabien,Thank you for your time in writting this feedback.We sincerely apologise for any inconvienece caused to your stay.The rooms are of standard size but we do have larger rooms available in the Hotel if you ever consider.I hope that we get a chance to make things right for your next stay, please kindly consider booking a Garden room as this will face the back of the Hotel and is less noisey.Regarding the deposit, it depends on the bank on how many days it takes to release back the funds to the Card.If you like we can take payment directly on Arrival if instructed by you, so no deposit will then be pending after Check out.I shall also addd to yoour profile that a quite room is best for any new Reservations going forward.We hope to have you stay again with us at the Bedford Hotel.Kind regards,VijayAssistant Front Office Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par Aga, Gestion de l’hôtel
Dear Elisabeth, Thank you for your great review of your recent stay at the Bedford hotel.I am delighted that you had an enjoyable stay. The Bedford Team looks forward to welcoming you back. Kind regards, Agnieszka
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par Agnieszka, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Thank you for taking the time to provide a feedback on your recent stay at the Bedford Hotel.We hope you give us the opportunity to welcome you back.