Note fondée sur 202 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour parfait
Publié le 2 nov. 2016 sur HotelsSéjour très agreable dans cet hotel très confortable et très chaleureux. Accueil et service parfaits. Salle de sport bien équipée. Wifi gratuit. Service de chambre le soir également. Eaux plate et gazeuse à disposition dans la chambre. Literie très confortable. Emplacement idéal dans un quartier calme mais très central.
par THIERRY de Paris
Excellent
Publié le 9 mai 2016 sur HotelsNotre première chambre donnait sur une cour où le système de ventilation de l'hôtel était assez bruyant; nous l'avons signalé et on nous a proposé une autre chambre avec surclassement dans une autre partie de l'hôtel, plus au calme. Très pro et très appréciable.
par un voyageur
Publié le 8 juin 2011 sur Hotels
Excellent Hotel ,très bien situé
Service de très grande qualité
par un voyageur de Hong Kong
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
À hotel where you feel at home
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Richard Cooke - Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Max,Thank you so much for taking the time to share your positive impressions following your recent stay with us.We pride ourselves on making Brown's a 'home away from home' for all our guests, and I am so pleased that we were able to display our unique sense of hospitality to you, and ensure you had a wonderful time.Thank you again for your personal recommendation.We all look forward to welcoming you back soon.Kindest regards,Richard CookeManaging Director
par un voyageur de Hong Kong
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Richard Cooke - Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Max,Thank you for your recent visit to Brown's, and your lovely five-star review.It is great to see that you enjoyed your time with us, and we hope it's not too long before we can welcome you back.Kindest regards,Richard CookeManaging Director
par un voyageur de Hong Kong
Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Great hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Richard Cooke - Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Max,Thank you so much for taking the time to share your positive impressions on this platform.We are grateful for your five-star rating, and look forward to welcoming you back soon.Kindest regards,Richard CookeManaging Director
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
It’s a wonderful small hotel with character and a long history. I would stay there again any day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Richard Cooke - Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Herbert-Michael,Thank you so much for choosing to stay with us at Brown's for this recent visit.It brings me great pride and joy to receive your positive feedback about our beautiful hotel and your overall experience.Thank you again for taking the time to share your positive impressions and personal recommendation on this platform.We all look forward to welcoming you back "home" to Brown's very soon!Kindest regards,Richard CookeManaging Director
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Richard Cooke - Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Severin,Thank you for your recent visit to Brown's and this perfect "10 out of 10" rating.I am delighted that you enjoyed your time with us, and we all look forward to welcoming you back soon.Kindest regards,Richard CookeManaging Director
par un voyageur de London
Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
A London classic. Discreet top level service. Great location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Richard Cooke - Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Barry,Thank you very much for taking the time to leave a review following your recent visit to Brown's.It is a true pleasure to receive your kind compliments about our beautiful hotel, and I know that our ladies and gentlemen will be delighted to see their great work and excellent service praised as such.Thank you again for your personal recommendation.We all look forward to your next visit!Kindest regards,Richard CookeManaging Director
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
A wonderful hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Richard Cooke - Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Many thanks for your kind words and lovely review following your recent visit to Brown's.We all look forward to welcoming you back very soon.Kindest regards,Richard CookeManaging Director