Note fondée sur 705 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Devika , Gestion de l’hôtel
Hi Gabrielle,Thank you for your review, I am pleased to know that overall you had a good stay. We look forward to be welcoming you back anytime in future for even more better stay. Is there anything I can do to enhance your future stays, please do not hesitate to reach out. Positively yours, Devika Narula, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Late check out at 20€ per hour is simply robbery. Not serious to do this to people for a supposed to be luxury hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Devika , Gestion de l’hôtel
Hi Sarah, Thank you for taking time and sharing the feedback. We do have the late check out, depends on the availability at 20 an hour. However, please note that our Hilton Honors members, do enjoy complimentary service to some extend. Additionally, depending on how much the hotel is busy, we also offer complimentary services of late check out if the hotel is not that busy. After carefully reviewing your booking I can confirm that the late check out charges was removed from your billing and we honoured it as a complimentary. I am sorry to hear if this may have effected your stay overall. Thank you once again, for the feedback and I hope to welcome you back for even more seamless stay experience and I am more than willing to accommodate any additional special requests you may have for your future stays. Positively yours, Devika Narula , Welcome Enthusiast Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
All was perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Greg , Gestion de l’hôtel
Thank you Tnani for your amazing feedback.We are thrilled that you had an EPIC stay! We look forward to welcoming you back soon.Positively yours,Greg RosalesGuest Relations Manager
par un voyageur
Super expérience Je recommande
Publié le 18 avr. 2024 sur HotelsDès notre arrivé le personnel étaient très gentils et très sympa serviable souriant.
Les agents d’accueil sont très serviable le personnels de ménage très méticuleux et polie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Georgia, Gestion de l’hôtel
Hey there Farah,Thank you so much for your lovely review! I'm super happy to see that our friendly Enthusiasts made your stay EPIC!We look forward to welcoming you back very soon!
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Georgia, Gestion de l’hôtel
Hey Marina, Thank you very much for taking the time to share your experience with us! I'm very sorry to hear that your stay was less than perfect. If you would like to discuss the matter further, please contact me and I will be delighted to make things right for you!
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2023 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there, Thanks very much for taking the time to give us a positive review. We are pleased to hear overall you had a good stay. I hope we have the pleasure to welcome you back soon! Positively yours, Duty ManagerCanopy by Hilton London City
par un voyageur
Mécontents
Publié le 24 août 2023 sur HotelsBon séjour sauf que nous sommes énervés et très mécontents de la situation .Nous avons déjà rencontré pendant notre séjour, après avoir quitté l’hôtel et 2 jours après des problèmes avec notre carte de credit qui est débitée pour des montants que l’hôtel n’arrive pas à nous justifier . Tout a été payé d’avance il n’y a pas d’extras.L’hôtel ne comprend pas tout est correct dans leur système mais çela prend entre 48h-72 h pour des investigations et voir avec le manager ? Pour l’heure nous attendons des nouvelles et le remboursement.
Soyez attentifs à votre compte !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Lidia Camacho, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,Thank you for bringing this to our attention, and we apologise for any inconvenience you've experienced with your credit card charges. We understand your frustration, and we take this matter seriously. Rest assured, we will investigate and rectify any issue caused.Your patience and understanding are greatly appreciated, and please feel free to reach out to our front desk or management team if you have any further concerns or questions. We're committed to resolving this matter to your satisfaction.
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2023 sur Expedia
La propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2023 par Anne Beart - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
WOW, thank you so much for giving us full marks on all accounts on this survey!Your appreciation means the world to us, and we are so happy that your time with us was a success.Thank you again and I do hope to have the pleasure to welcome you back soon in London!
par un voyageur
Une valeur sûre
Publié le 17 oct. 2022 sur HotelsHôtel très agréable
Équipement et aménagement de très bon niveau
Et aucun bruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2022 par Lidia Camacho, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christian,Thank you for giving us such a great review on your recent stay with us. I am delighted to know that you had an enjoyable time and I look forward to welcoming you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 20 août 2022 sur Expedia
Great hotel!! Excellent service!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2022 par Alisha , Gestion de l’hôtel
Maxime,Thank you SO much for sharing this AMAZING feedback!I'm super happy that you enjoyed your stay with us and found our hotel to your likingWe hope to see you soon again.Positively yours,