Note fondée sur 236 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Olivia, Gestion de l’hôtel
Dear Eloise, Thank you for your review.We are glad to hear you enjoyed your stay. All the best, Olivia
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Jamie, Gestion de l’hôtel
Hi Licinio.Thanks for your review.Do you have any feedback on how we could have enhanced your stay?
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Je recommande cet établissement !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par Ieuan, Gestion de l’hôtel
Hi there,Thanks for the great review! We look forward to you staying with us next time!
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2022 sur Hotels
Mauvaise connexion internet
Bruyant même après la fermeture du bar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2022 par Dirty Liquor Hotel , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback, unfortunately the noise from the outside we have little control over. We hope it didn't affect your stay too much.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 oct. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The only thing that I didn’t like was the ability to drop luggage prior to check in. It’s very difficult to cart bags around all day, especially when you arrive on an early flight. This was the first time I’ve not been able to do it and I do a lot of travelling. On the day we left I paid for an extra night because our flight didn’t leave until 9.00 pm, there were 2 other groups of travellers trying to figure out what to do with the bags. Basically you lose an entire day of your trip waiting to check in with your luggage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Olivia, Gestion de l’hôtel
Dear Karen, Thank you for your review. We are sorry to hear you had difficulties dropping your luggage. As we don't have a 24/7 reception we cannot accept luggage before the staff operating the bar downstairs are in. Once you checkout you can leave your luggage with us downstairs, but unfortunately this isn't the case at check-in.We hope you enjoyed your stay otherwise. All the best, Olivia All the best, Olivia
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Olivia, Gestion de l’hôtel
Dear Sofia, Thank you for your review. We are glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you soon again. All the best, Olivia
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Olivia, Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Thank you for your review. We are glad to hear you enjoyed your stay. All the best, Olivia