Note fondée sur 80 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2020 par Ben Pires, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, Thank you for choosing to stay with us and for rating us with a 10/10. We are delighted to know that you have enjoyed every aspect of your stay. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Ben Pires.
par un voyageur
Excellent
Publié le 29 janv. 2019 sur HotelsLe cheval Phœnix House est extrêmement bien situé à 2 pas des grands magasins que sont Harvey Nichols et Harrods. L établissement en lui même est simple mais offre tout le confort possible. La cuisine est parfaitement aménagée et la chambre très agréable et cosy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Ben Pires, Gestion de l’hôtel
Dear Nadia,
Thank you for taking the time to share with us your lovely review on your recent stay here at Cheval Phoenix House. We are pleased to know that you had a pleasant and comfortable stay in your apartment and happy to hear that you enjoyed our location. I agree, we are in such a lovely neighbourhood with good connections around London as well as restaurants and boutiques to enjoy.
We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.
Kind regards,
Ben Pires
General Manager
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2018 sur Expedia
Hôtel luxueux et récent. Grand confort et emplacement privilégié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Ben Pires, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for reviewing us on your recent stay. We are delighted to hear that you have experienced a great stay and enjoyed our location.
We hope to welcome you back soon.
Kind regards,
Ben Pires
General Manager
par Pascale de FRANCE
Au calme et dans le luxe de Sloane Street
Publié le 4 nov. 2014 sur HotelsCalme, tres bien placé,appartement tres bien equipé, bon rapport qualité prix.tres bon sejour nous reviendrons.ne pas manquer le marché de Sloane square le samedi : produits internationnaux de bonne qualite , tres convivial.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
A great property and a credit to the Cheval brand.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Your stay at Cheval Phoenix House, Gestion de l’hôtel
Dear Emma, Thank you for taking the time to provide feedback from your stay and I am delighted to see you had such a memorable experience with us. I do hope we have the opportunity to welcome you back in the future. Warm regards,Ben PiresGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Cheval Knightsbridge, Gestion de l’hôtel
Dear Jade Sau Yung, Thank you for taking the time to give us a quick review. We are very happy to have you as guest and very much look forward to your next visits. Kind regards,Ben Pires
par un voyageur de Seattle
Publié le 25 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2022 sur Expedia
this was a place I used to stay whenever I came to London; haven’t been back in over two years; wasn’t sure what to expect; Service is still excellent and the property still being maintained very well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2022 par Ben Pires, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kweku, Thank you for staying with us again at Cheval Phoenix House. I am delighted to hear that you enjoyed your time here and look forward to welcoming you again in the near future. Kind Regards, Ben PiresGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 30 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2022 par Ben Pires, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for rating us on your recent stay. We are delighted to see a 10/10, this means we have exceeded your expectations on this occasion. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Ben Pires - General Manager
par un voyageur
Publié le 25 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2022 par Ioana Morariu, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback.
We hope to see you again soon.
Kind regards,
Ioana