Note fondée sur 879 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Hôtel et personnel au top !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Kate Fletcher General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jérôme,Than you so much for taking a moment to provide 5/5 feedback further your stay at Cheval Three Quays.I am thrilled to read you had wonderful stay and appreciate your kind words about our fantastic team. I look forward to welcoming you back to Cheval Three Quays.Best wishes,Kate FletcherGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Kate Fletcher General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Grégoire, Thank you so much for taking a moment to provide 10/10 feedback further your stay at Cheval Three Quays.I am pleased to read that you had enjoyable stay and appreciate the top scores you awarded us in all areas. I look forward to welcome you back to Cheval Three Quays.Warm regards,Kate FletcherGeneral Manager
par un voyageur de Metz
Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
En plein cœur de Londres, on a l’impression d’être chez sois. Bel appartement avec tout le confort nécessaire. Conciergerie accueillante et serviable. Divers restaurants autour y compris pour le petit déjeuner. A recommander.
Prévoir dans son budget la caution qui sera prélevée sur votre carte et rendue en fin de séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Kate Fletcher, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,
Thank you very much for your fantastic review of Cheval Three Quays.
It is a great pleasure to read your kind words of the apartment and the service from our team. I am delighted that you enjoyed your stay as well as our celebrated location right nearby to a variety of restaurants and attractions.
We look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
Kate Fletcher
General Manager
par un voyageur
Publié le 18 août 2019 sur Expedia
La vue à couper le souffle !!! La gentillesse du personnel le matériel grand luxe les lits et les oreillers ultra confortables la seule chose... nous avons dû payer un lit enfant alors que les enfants sont logés à titre gratuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par Kate Fletcher, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review Cheval Three Quays.
I am delighted to see that you enjoyed your stay and appreciated the 5 out of 5 score you awarded us. I am especially glad to read your kind comments on the friendliness of our team and the comfortable pillows.
The views are definitely breathtaking!
Nonetheless, I am disappointed to read that you were charged for having a baby cot in your apartment as this is normally free of charge. We only charge an additional rental fee for the extra beds, therefore I would be happy to review the charge applied to your booking if you would like to contact us in regard.
Thank you for letting us know your feedback, I look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
Kate Fletcher
General Manager
par un voyageur
Publié le 6 mai 2019 sur Expedia
Excellent accueil. Personnes sympathiques.
Bel emplacement et vue magnifique sur la tamise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2019 par Kate Fletcher, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
Thank you very much for taking the time to write your review on Cheval Three Quays.
I am pleased to read that you had an excellent stay with us, and that you enjoyed the location as well as the beautiful view.
We look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
Kate Fletcher
General Manager
par un voyageur
Appartement spacieux près des joyaux de L
Publié le 3 mai 2019 sur HotelsSuper séjour à proximité du Tower of London, Tower Bridge et the Shard.
Appartement spacieux bien équipé et très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Kate Fletcher, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for reviewing your stay at Cheval Three Quays.
I am delighted to read that you enjoyed our spacious apartments and all its amenities. I appreciated also your positive feedback on our cleaning standards.
I look forward to welcoming you back again in the near future.
Kind regards,
Kate Fletcher
General Manager
par un voyageur
Publié le 1 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2019 par Kate Fletcher, Gestion de l’hôtel
Dear Renaud,
Thank you so much for awarding Cheval Three Quays a ten out of ten rating.
I am delighted to read that you had a wonderful stay with us and I look forward to welcome you back in the near future.
Kind regards,
Kate Fletcher,
General Manager
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2018 sur Expedia
Très bon accueil, chambre propre, literie confortable. Personnel au service des clients pour tout renseignement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2018 par Kate Fletcher, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
It was very kind from you to dedicate a moment to share your experience at Cheval Three Quays highlighting the convenient location, the bedding comfort and the service.
I truly look forward to welcoming you back again on your next visit to London.
Yours faithfully,
Kate Fletcher
General Manager
par un voyageur
Un superbe appartement au coeur de Londres
Publié le 14 mai 2018 sur HotelsSuperbe appart-hôtel : mobilier et aménagement haut de gamme, très spacieux, calme tout en étant au coeur de Londres, superbe vue sur la Tamise, restaurants tout proches... Mérite ses 5 étoiles. Avantage à la fois d'un appartement (possibilité de faire sa cuisine, laver son linge...) et d'un hôtel avec une conciergerie efficace et à l'écoute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2018 par Ina Klaus, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Pierre,
Thank you very much for your fantastic feedback, it was our pleasure having you at Cheval Three Quays.
I am delighted to read the apartment design, equipment and its comfort, as well as the convenient location.
We all look forward to welcoming you back again in the future.
Kind regards,
Ina Klaus
House Manager
par un voyageur de SOISSONS
Genial !
Publié le 26 avr. 2018 sur ExpediaL'hôtel est superbe, idéalement placé et le personnel très sympathique !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2018 par Ina Klaus, Gestion de l’hôtel
Dear Dimitri,
Thank you very much for taking some time to share your experience at Cheval Three Quays.
Your kind words were a delight to read and we all look forward to welcoming you back in the future.
Kind regards,
Ina Klaus
House Manager