Note fondée sur 1 962 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Le personnel est aimable. Les chambres sont propres et tranquilles. Les rénovations en cours ne sont pas dérangeantes sauf qu'on ne peut pas déjeuner à l'hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Selma Tran-Van / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Danielle, thank you for taking the time to leave us a review! I am glad you enjoyed a pleasant stay with us and that you particualrly liked our newly renovated rooms. You mentioned our ongoing refurbishment and I am glad this did not disturb your stay too much. It is true that our breakfast area is not yet ready to be enjoyed however we are currently offering a Grab and Go Breakfast option and I am sorry this information did not reach you during your stay with us. I hope to have the pleasure of welcoming you back to our property! Kindr egards, Selma Tran-Van / Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Tout simplement parfait...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Nirja Parekh, Senior Receptionist, Gestion de l’hôtel
Hi Raphaela, thank you for taking the time to leave us a review. I am glad you had a pleasant stay with us. I hope to have the pleasure to welcome you back in the future! Kind regards, Nirja Parekh / Senior Receptionist
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
La localisation est super, assez proche de tout a pied. Le studio était très bien, assez grand. Je recommande si vous venez séjourner à Londres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Selma Tran-Van / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Nolwenn, thank you for taking the time to leave us a review! I am glad you enjoyed a pleasant stay with us and that you particularly liked our central and well-connected location in Holborn Covent Garden. You mentioned the studio and how spacious it was and I am glad this impacted your stay positively. We started the refurbishment of our property and we would love to welcome you back, this time in one of our future newly renovated rooms! Kind regards, Selma Tran-Van / Front Office Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Selma Tran-Van / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ludovic, thank you for taking the time to leave us a review! I am sorry that you stay with us was not satisfactory. We would love to hear more about what we could do to improve. We started the full refurbishment of our property and I hoe you will give us another chance by staying in one of our future newly renovated rooms! Kind regards, Selma Tran-Van / Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Selma Tran-Van / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Lyette, thank you for taking the time to leave us a review! I'm glad you enjoyed your stay with us and would love to hear more about what you liked about your stay and what we could have done better. Do not hesitate to contact us directly. We started the refurbishment of our property and would love to welcome you back, this time in one of our future newly renovated rooms! Kind regards, Selma Tran-Van / Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien situé

Publié le 18 août 2023 sur Hotels
L'hôtel est très bien placé dans Londres. Les lits sont confortables (un peu moins le canapé-lit mais pour les enfants ça fait bien l'affaire) Notre chambre sentait un peu la cigarette quand on est arrivé et on avait un peu de mal à se défaire de l'odeur, mais passé cet inconvénient, le séjour était très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Selma Tran-Van / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Guillaume, merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis et de nous avoir donné un score parfait ! Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié un séjour confortable avec nous. Je suis désolée qu'il y ait eu une odeur dans votre chambre à votre arrivée, nous sommes un Apart'Hotel non fumeur et soyez assuré que l'odeur que vous avez signalée fera l'objet d'une enquête. Nous espérons que vous nous choisirez à nouveau à l'avenir! Cordialement, Selma Tran-Van - Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bel etablissement

Publié le 17 févr. 2023 sur Hotels
Acceuil tres sympathique . Appartement confortable bien agencé , bien équipé , et bien insonorisé. Par contre la qualite du canapé reste à desirer et est tres moyenne en confort. Nous avons eu cependant un bien plus gros soucis . Aucune pression d eau au 6eme et donc impossibilité de prendre un bain ( 2 heures à remplir ) et idem pour une douche. Malgré une reclamation tous les matins -4 jours de suite quand meme - rien n a ete fait et mon mecontentement ne semble avoir inquiété personne . Ayant payé à la reservation rien n a ete proposé pour palier au fait que nous n avons pas eu de salle de bain digne de ce nom pendant 4 jours . Coté positif le quartier est calme mais tres central tres bien desservi. J aurai mis un minimum de 4 sur 5 sans ce probleme d eau mais cela reste un point essentiel qui aurait du etre solutionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay at Citadines Holborn.As we strive to maintain the highest customer satisfaction standards, monitoring our effectiveness can be a challenge at times. We welcome feedback such as yours, as they indicate the areas we can further improve. I have noted your feedback regarding your stay in our property and I’m sorry to read that you have faced issues about the water pressure while staying in our residence. Our maintenance team is working on it and we will do our best to make all steps needed to improve at the earliest possible.We are glad to know that the staff was friendly and welcoming.Once again, I do apologize for the unpleasant experience with us, I hope we can welcome you back in our property and show the improvements we made.Warm Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2023 sur Expedia
Super emplacement !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Marine,Thank you for your compliments about our serviced residence during your recent stay. We are happy to hear that you have enjoyed our facilities and service. We hope you will stay with us again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2022 sur Expedia
L'emplacement est idéal, proche du British Museum, et de tous les types de transport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2022 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Francois,Thank you for your feedback which will be shared with the team at Citadines Holborn. Your feedback motivates us to do better to ensure that our residents have a warm and pleasant experience. We look forward to welcoming you again.Warm Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Fabien,Thank you for taking the time to write this review. It is great to have you stay with us. We appreciate your review and the compliments about our service and facilities. We hope to welcome you again.