Note fondée sur 925 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you so much for taking the time to leave us a 10 out of 10 rating - it's much appreciated!Regards,Front Office Team
par un voyageur
Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Pas contente de mon séjour dans cet hôtel
Publié le 29 déc. 2023 sur HotelsChambre mal nettoyer, poussière partout, pas de petite couette pour un enfant, dans la salle de bain lavabo tout petit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Clayton Chiswick Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to provide a better service soon.Best Regards,Clayton Team Chiswick
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par Manisha, Gestion de l’hôtel
Dear Yelda,Thank you for this kind review.We are glad that you had a pleasant stay and appreciated our high standards and quality service. Our dedicated team always aim to deliver the best experience possible to all our guests and you will always find them ready to assist at any time.We look forward to seeing you again. Kind Regards,Front Desk
par un voyageur
Publié le 26 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Anca Ababei, Gestion de l’hôtel
Dear Anne,Thank you so much for taking the time to leave us an 8 out of 10 rating - it's much appreciated!We hope to see you again in future so we can prove we can do better.Regards,Front Office Team
par un voyageur
Publié le 15 mai 2023 sur Hotels
Tout s’est très bien passé. Lits confortables, bonne isolation, chambre executive spacieuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Stephanie Schwenn, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback Anaelle.
par un voyageur
Publié le 15 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Stephanie Schwenn, Gestion de l’hôtel
Thanks Nicolas.
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2023 par Stephanie (Rooms Divisions Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Mahfoud,Please let us know what caused your rating. We would like to ensure to improve our standards as much as possible.
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating Axel.