Note fondée sur 922 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2023 par Martyna , Gestion de l’hôtel
Dear Valérie,Thank you for your outstanding rating of 10 out of 10! We are delighted that you enjoyed your stay at Clayton Hotel London Wall. Your positive feedback is appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards,Martyna Front Office ManagerClayton Hotel London Wall
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Elena, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you had a great experience with us and that we were able to meet your expectations.We would like to express our appreciation for your kind words and assure you that we will continue to provide the same level of service in the future.Thank you once again for choosing our hotel and we hope to welcome you back soon.Best regards, Elena Coniuhov Duty Manager
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2023 sur Expedia
Nice place with awesome people !
Easy to move everywhere with subway and buses
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2023 par Giovanni, Gestion de l’hôtel
Dear Gregory, Thank you for your kind review and to choosing us for your home in London.We are looking forward to having you back soon!Kind Regard.Giovanni Duty Manager
par un voyageur
Very good
Publié le 20 janv. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Andre , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you ever so much for your wonderful comment and top marks following your recent stay at the Apex London Wall Hotel. The team is thrilled for your genuine appreciation of our product and service. We are looking forward to your next visit and to offering you another seamless experience.Best regards, Andre Barros - Night manager
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2022 sur Expedia
Bel hôtel situé dans le quartier des affaires donc calme et sécuritaire
chambre de bonne qualité
accueil à l'entrée très gentil
par contre ,le petit déjeuner n'est pas servi en buffet et ce n'est pas précisé
service long et personnel pas très avenant ni souriant
les toasts sont froids quand ils arrivent et on ne peut choisir ses fruits, les viennoiseries sont des mignardises(pas précisés)
et tout n'est pas inclus dans le petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2022 par Elena, Gestion de l’hôtel
Dear Cathy,Thank you for choosing Apex London Wall Hotel for your last trip to London. We are glad that your overall experience has reached 4 out of 5.We are disappointed that your stay experience did not live up to the high standards which we strive to deliver for all of our guests. May we first say how sorry we are that you left the hotel less than satisfied with the services in our restaurant and bar. Please rest assured that it has been addressed to our Restaurant Manager. We will be looking forward to welcome you back with us the next time your travel brings you back in London. Warm regards,Elena Coniuhov Duty Manager
par un voyageur
Hôtel impeccable bien situé .. propre
Publié le 20 nov. 2022 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2022 par Elena, Gestion de l’hôtel
Cher Thierry,Merci pour cette merveilleuse feedback.Nous sommes impatients de vous revoir.Cordialement,Elena Duty Manager
par un voyageur
Publié le 26 août 2022 sur Hotels
Très bien accueillis . Personnel très à l'écoute.
Seule déception : Le petit déjeuner qui n'est pas sous forme de buffet mais à la carte comme un déjeuner ou un diner. C'est moins agréable de ne pas pouvoir choisir à un buffet (que ce soit pour la quantité ou pour la diversité).
Enfin, les croissants étaient rassis et le café était vraiment amer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par Andre , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your recent stay at Apex London Wall Hotel and for awarding us with top marks. I am really happy to hear that the team looked after you well. I'd also like to apologise if our breakfast didn't reach your expectations, but you can rest assured that your feedback will be passed on to our restaurant team and they'll make sure you have an excellent experience next time you come to our hotel.Best regards, Andre Barros - Night manager
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Marta, Gestion de l’hôtel
HI Maurice,
thank you for your time on reviewing the Apex London Wall Hotel. Hope you really enjoyed your time with us.
We do hope that we will be able to welcome you back in the future.
Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Marta, Gestion de l’hôtel
HI There,
thank you for your time on reviewing the Apex London Wall Hotel. Hope you really enjoyed your time with us.
We do hope that we will be able to welcome you back in the future.
Kind Regards,
par un voyageur
Bel hôtel calme au coeur de la City
Publié le 3 janv. 2019 sur HotelsHôtel propre et confortable. Personnel aimable. Chambre assez petite avec peu de prises électriques (aucune à côté du lit). Belle salle de bain, grande TV mais mauvais réseau. Quartier très calme mais toutes les commodités à 5 minutes à pied.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Katharina, Gestion de l’hôtel
Dear Barbara,
Thank you for your feedback for your recent stay with us. . I am delighted that you received a warm welcome from the team and that you loved the extra touches in the room.
We do hope that we will be able to welcome you back in the future.