Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par CQLC, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to provide your feedback.We are sorry to see that your stay did not live up to your expectations. We do strive to provide excellent levels of hospitality and comfort. We would be very grateful for a few more moments of your time to further discuss your stay so that we may work on improving in those areas. Please do contact the hotel directly so we can assist you further.We do hope that you will return soon and we aim to get a 10/10 on your next visit.Best wishes,CQLC
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Séjour parfait, personnel très sympathique et agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par London City, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous sommes heureux de savoir que vous avez été satisfait de votre séjour dans son ensemble.Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Good location was the only advantage of this hotel Room was tiny, not clean (blood stain on the bed) and also very very noisy maybe air conditionning Very poor experience. Never go back again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Chambre spacieuse et tres propre . Personnel agreable et serviable. Hotel bien placé, proche de la gare de train (5mins a pied et des gares metro et bus ). Je conseil cet hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Ray, Gestion de l’hôtel
Hi Alexandre,Thank you for taking the time to complete our survey. We are glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to welcoming you backRegardsLondon City
5 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
En travaux, sans être prévenu, dommage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Ray, Gestion de l’hôtel
Hi Edouard,Thank you for taking the time to complete our survey. We are glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to welcoming you backRegardsLondon City
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par CQLC, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We noticed low scores and were hoping you could tell us about your experience so that we may work on improving in those areas. Your feedback is greatly appreciated and we look forward to hearing from you. Please feel free to contact us directly if there is anything we can assist you with.Thank you for choosing Club Quarters Hotel, London City!All The Best,CQLC
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par CQLC, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.We do hope that you will return soon and we aim to get a 10/10 on your next visit.Best wishes,CQLC
5 sur 5
par un voyageur

Je recommande !

Publié le 29 mars 2024 sur Hotels
Très bon séjour, très belle localisation avec un bon service d’accueil qui ont répondu à toutes nos questions. Nous étions en face de ce market où ont été tourné Harry Potter et Willy Wonka.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par CQLC, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.We do hope that you will return soon .Best wishes,CQLC
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par CQLC, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.We do hope that you will return soon.Best wishes,CQLC
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Excellent rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par CQLC, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.We do hope that you will return soon.Best wishes,CQLC