Note fondée sur 348 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
À part le manque de parking, cet apart hotel pet friendly est excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Saima, Gestion de l’hôtel
Hi Ahmet, Thank you for the great feedback we apologize for the inconvenience of the parking but we are glad you enjoyed us! Have a great day, Saima And Cove Team
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Arianna and Cove Pinnacle Team , Gestion de l’hôtel
Hello Jean-Baptiste,Thank you for taking the time to leave a review and for giving us an 8 out of 10 rating! We are glad to hear that you had a positive experience with us.If there is anything specific that you think we could improve on, please don’t hesitate to share your thoughts. We are always looking for ways to enhance our guests' experiences, and your feedback is invaluable. We hope to welcome you back soon for an even better stay! Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Perfect for us: 1 adult, 2 kids.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Bruno and Landmark Pinnacle team, Gestion de l’hôtel
Thank you Sylvain for your wonderful review and perfect rating! We’re thrilled to hear that our accommodations were perfect for you and your children. We hope to welcome you all back for another great stay soon!Best regards
par un voyageur
Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
Très bel appartement avec une terrasse avec une vue à couper le souffle , très propre . Malheureusement impossible de dormir sur le canapé lit du salon , matelas vraiment en très mauvais état! Dommage vu le prix de l’appartement ! Le lit de la chambre très confortable par contre . Il manquerait aussi 2-3 petits détails en cuisine : 1 torchons , une vraie cafetiere .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Raphael and Cove Pinnacle Team , Gestion de l’hôtel
Hello Sylvia,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate your constructive comments. We apologise for any inconvenience caused by the sofa bed's mattress. Please rest assured that we are addressing this issue immediately to ensure a more comfortable stay for our future guests. I'm afraid we don't provide coffee machines for our apartments but we will still forward this feedback to our management team to review. It was pleasure to host you.
par un voyageur
Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Rien à redire si ce n'est qu'il manque un peu de vaisselle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Cristian & Cove Pinnacle Team , Gestion de l’hôtel
Hello Eric,Thank you for taking the time to leave us some amazing feedback. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the absence of certain kitchen equipment during your stay. Rest assured, we're actively addressing this matter. We genuinely hope that on your next visit, you'll consider choosing us again, allowing us the opportunity to provide you with an improved and seamless experience.
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Raphael and Cove Pinnacle Team , Gestion de l’hôtel
Hello Clement, Thank you for choosing us as your preferred stay. We appreciate your positive feedback and can't wait to serve you again.
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par Andreea and Cove Pinnacle team, Gestion de l’hôtel
Hey EkiciThank you for taking the time to review your recent experience with us!We were immensely happy to have you in house, we hope to welcome you back in the near future.Andreea and Cove Pinnacle team
par un voyageur
Très calme, bon prix vu la prestation pour Londres
Publié le 22 nov. 2022 sur HotelsHotel très confortable, récent. Vraiment très calme, nous avons bien dormi. La chambre "Appartement supérieur" correspond à la "One Bedroom Apartment with Internal Balcony", très bien équipé, lave-linge/seche linge notamment, qui marche bien. La clim/ventilation est bruyante, mais il est possible de la couper complètement la nuit. Des bus passent en bas de l'immeuble pour amener vers les arrêts de métro/DLR, si on ne veut pas faire les 5 minutes à pied. A noter, une organisation de la réception à revoir. Il sont joignables par whatsapp, ça n'est pas efficace, la communication est difficile. J'ai aussi eu un petit problème le premier soir, il manquait une couette pour le canapé lit, ça a été difficile d'en obtenir une. L'hôtel a fait un geste pour rattraper cela (alors que je ne demandais rien), mais j'ai du les contacter plusieurs fois pour l'obtenir. Avec ces petits problèmes d'organisation réglés, ça serait au top!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par COVE , Gestion de l’hôtel
Hello FlorianThank you for taking the time to write this detailed feedback on your recent stay at COVE Pinnacle. We are happy to hear that your apartment was comfortable and its design was to your liking. Thank you for your feedback in regards to our team communication, it is only based on this that we can always work on getting our services to their best.We hope to welcome you back in the future.COVE Landmark Pinnacle
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2022 sur Expedia
Everything was perfect. Great location, apartment and services.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2022 par Cove Landmark Pinnacle Team, Gestion de l’hôtel
Hey Yansounou, thank you for taking the time to leave us a review, we're very glad to know that you enjoyed your stay with us and we cannot wait to welcome you back to our property in the future! Best wishes.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
I had an issue with the booking, which made me so mad. But they resolved it and had the best experience of my life staying in a hotel. Everything was too good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Arianna and Cove Pinnacle Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Roosha! We are sorry to hear about the initial issue with your booking, but we are thrilled that everything was resolved and you had such an amazing stay. It’s fantastic to know you had a 10/10 experience—your kind words mean a lot to us! We hope to welcome you back again soon for another perfect stay!