Note fondée sur 888 évaluations de clients

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4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse à Londres

Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Bel hôtel au style anglais idéalement situé. Les chambres sont belles , la literie confortable et la salle de bain bien agencée et pratique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par Gem Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note! Our Hotel values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our job wonderful! We look forward to serving you again.Kind regards,Guest Relations Team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Gem Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate you taking the time to complete a guest survey and it is always a pleasure to receive a positive full score. We look forward to welcoming you back to stay with us very soon.Warm regards,Guest Relations Team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Gem Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate you taking the time to complete a guest survey and it is always a pleasure to receive a positive full score. We look forward to welcoming you back to stay with us very soon.Kind regards,Guest Relations Team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Gem Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your positive score after your stay at the Gem Hotels. We hope that your experience and time with us was enjoyable. We would like to warmly welcome you to the Gem in near future.Kind regards,Guest Relations Team.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel idéalement situé

Publié le 20 déc. 2023 sur Hotels
Hôtel idéalement situé. Personnel très sympathique. Nous avons pu bénéficier du service de consignes gratuitement avant le check-in et après le Check-out. Très pratique pour se balader les mains libres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Gem Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share this review of your experience at our hotel! Our team here at Gem Hotel is committed to providing high-quality customer service and we're thrilled to hear that we made a good impression on you - we shall share your thoughts with our team. We are also truly lucky to be situated in such an enviable location and glad that we made you convenient. Thank you for staying with us; there is no better compliment than a return visit.Kind regards,Guest Relations Team.
5 sur 5
par un voyageur

Hotel très agréable

Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
Hotel très agréable et bien fréquenté. Emplacement idéal près de Regent Park dans une rue calme, près de commerces ouverts tard et du métro. Nous reviendromns
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Gem Hotels , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you ever so much for having taken the time to share this detailed and wonderful review following your recent stay with us. We are delighted to see that your expectations were exceeded on all fronts on this occasion, and rest assured your kind comments have been shared and celebrated with the entire team. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Kind regards,Guest Relations Team.
5 sur 5
par un voyageur de Espira de l agly

Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
Hébergement à la hauteur de nos attentes La chambre était propre , spacieuse et agréable Le service a été de qualité et le petit déjeuner varié et copieux . Hôtel situé dans un quartier calme et proche des transports .Nous avons également effectué toutes nos visites à pied sans problème. Rien à redire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par Gem Hotels , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for having taken the time to share this lovely review following your recent stay with us. We are delighted to see that the service provided by the team contributed to an enjoyable experience, and we shall share your thoughts with our team. We are truly lucky to be situated in such an enviable, quite location with most of the attractions just a short walk away. It is always a pleasure knowing that our guests are satisfied with our services and facilities. We look forward to welcoming you back to the hotel many times again in the future.Kind regards,Guest Relations Team
3 sur 5
par un voyageur

Bonne location, certaines chambres a éviter

Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
Les bons points: très bien placé, bon petit déjeuner, pas trop de bruit, moins cher que d'autres dans le quartier, personnel accueillant et réagissant bien à une dissatisfaction (voir plus bas). les moins bons points 1ere chambre au RDC sans coffre, je retourne donc à la reception qui me donne une autre chambre au RDC. Je dirais qu'il faut éviter ces chambres car elles ne sont pas comme sur les photos,; elles ont un lit escamotable et donc pas de tête de lit - donc pas possible de lire ou travailler assis au lit, pas de table de chevet et surtout, pas de lampes pour lire, uniquement les lumières du plafond. Pas de signe non plus des 'journaux gratuits'. La reception a été très bien quand je me suis plainte donc je pourrais y revenir mais certainement pas dans la même chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Gem Hotels , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your stay at Fitzrovia Hotel. We are happy that you enjoyed your stay overall and thank you for the additional comments regarding the room size and its facilities.. Please allow us to apologize for any inconvenience caused and we just want to let you know that the hotel has different type of rooms available and their size and design vary from room to room. We are always happy to receive any request or preferences from our guests and we will always try as much as we can to meet all of them. We assure you that your comments about the facilities in the room will be taken on board for improvements. We hope your experience will not deter you from visiting us again and we look forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Gem Hotels , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for letting us know you had a great stay through your full score - we love hearing from our guests and feedback such as yours will be sure to put some smiles on faces. We hope to welcome you back soon!Kind regards,Guest Relations Team.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Le personnel aucunement chaleureux à la réception. Nous avons l’air des déranger. L’installation manque un peu d’amour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Gem Hotels , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Gem Hotel. Our team constantly strives to provide excellent customer service and create memorable moments and it is extremely disappointing to hear that we did not do this during your recent stay. We do want to apologize for the issues that you experienced with us and assure you that the relevant departments have been made aware. We will use your feedback to help us implement ways to improve guest experience and retrain team members. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind regards,Guest Relations Team.