Note fondée sur 125 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Magali de Lyon

Excellent ! No other place to stay !

Publié le 22 août 2015 sur Hotels
I had a wonderful time In Grove Guest House ! The room very comfortable in a typical english house ! And my host Hazel is just an angel ! English breakfast was delicious, and I loved the moments we shared around a cup of tea... The house is only 5 mm walk from the FLR going to Liverpool Station in a very short time ;) I will definitely come back for my next stay in London !
5 sur 5
par un voyageur

Lovely home from home

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Absolutely wonderful host. Hazel will go the extra mile
5 sur 5
par un voyageur

Amazing can’t wait to go back

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Hazel is amazing the house is fab . If you want something that’s not a boring 4 walls this is for you
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Wotif
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
It was good stuff , very welcoming , felt at home and very good hosting👏
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
I cannot recommend this place highly enough. Hazel is an excellent and friendly host and made me thoroughly at home. I love my stay here and will definitely stay again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
The owner was Lovely very accommodating and Full of useful info on the surrounding area and central London would stay again ! And would recommend to others
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Lovely Stay

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Lovely host Hazel. Couldn't do enough for you.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels