Note fondée sur 948 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Saloni, Gestion de l’hôtel
Dear Guylain,Thank you for your feedback regarding your recent stay at the Hampton Inn by Hilton London.We are pleased to hear that your experience was satisfactory. Your feedback helps us understand our guests' needs better, and we appreciate you taking the time to share your thoughts.If you have any further comments or suggestions for improvement, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Saloni KaushikFront Office SupervisorHampton Inn by Hilton London
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Kara Barbosa - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Caroline.Thank you for the 4 star review! We are glad you enjoyed your stay and lookg forward to seeing you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Diane, Gestion de l’hôtel
Dear Luc,Thank You for your review with a perfect score for our team here at Hampton Inn by Hilton in London, Ontario.We appreciate your positive feedback. Glad to hear you enjoyed your stay on August 1, 2023, for a short one-night stay.I hope we have the pleasure of being your host again in the not-so-distant future.DianeFront Office Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2022 sur Expedia
Personnel affable et compétent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par Ken, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre Thank you for taking a moment to share your experience with us. We value the feedback of our guest to provide and help us to improve the service we deliver to our guest. The Hampton Inn London Ontario was very pleased to host your stay and allow us the opportunity create rewarding experiences, please keep us in mind for your future travels in our beautiful city of London Ontario. Sincerely Ken Sutherland Guest Service Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2022 sur Hotels
Une grande chambre mal divisé de son espaces et la douche pas de pression d’eau
5 sur 5
par un voyageur

Very nice stay

Publié le 3 févr. 2022 sur Hotels
Everything was nice, very quiet, very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2022 par Kara Barbosa - General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Francois. Thank you for the positive feedback, we hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Sweet and short

Publié le 12 janv. 2022 sur Hotels
Parfait !!!! Propre et Check in rapide!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2022 par Ken, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for your outstanding review regarding your stay with us at the Hampton Inn by Hilton London. We look forward to seeing you again soon. Sincerely Ken Sutherland Guest Service Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2021 sur Hotels
Great basic hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2021 par Ken, Gestion de l’hôtel
Dear Mathieu Thank you for your review. We look forward to seeing you again soon. Sincerely Ken Sutherland Guest Service Manager