Note fondée sur 913 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Cernay
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Nous avons passé un très bon séjour au prêt de votre hébergement
Très bonne accueil de la pars de mr Gordon
Au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Venera, Gestion de l’hôtel
Dear Brice,Thank you so much for your wonderful feedback. We're delighted you had a great experience with us, and we look forward to welcoming you back soon!Warm regards, Venera Tatulescu, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Agustin Brindisi, GRM, Gestion de l’hôtel
Dear Sundrine, Thank you so much for your fantastic 10/10 rating! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and it’s wonderful to know that we met your expectations.We look forward to welcoming you back soon and continuing to provide you with exceptional service.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Venera, Gestion de l’hôtel
Dear Guy,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon.Best regards, Venera Tatulescu, Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Le personnel et le quartier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Sylodie- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Cher hôte,Nous vous remercions pour votre retour. Nous sommes ravis d’apprendre que votre expérience a été positive. Notre équipe s’efforce de maintenir des normes élevées en matière d'hygiene et de service pour garantir un séjour confortable à nos hôtes. Cordialement,
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the review with regards to your recent stay with us. At Hilton London Canary Wharf we are committed to meeting and indeed exceeding the expectations of all our guests. As a valued customer of Hilton, your feedback helps us in our efforts to maintain and improve the standards our guests expect from a property of this nature. We can’t lie that we LOVE to see when guests provide 5/5 scores and I would personally like to see you soon in our hotel. Thank you once again for your valuable feedback.
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2023 par krisrtyna, Gestion de l’hôtel
Dear Anastasia,We would like to thank you for your 10 of of 10 score.We will share this with our team and hope to welcome you again.Best regards,Management
par un voyageur
Publié le 31 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par James Dodwell, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy,Thank you for taking the time to leave a review and for rating your stay at Hilton Canary Wharf with a perfect score! We appreciate your feedback and are delighted that you had such an exceptional experience during your time with us.If you ever find yourself returning to the area, we look forward to the opportunity to host you again and provide you with another fantastic stay.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Arty , Gestion de l’hôtel
Thank you for a great score of 5/5 for your stay.At Hilton London Canary Wharf we are committed to meeting and indeed exceeding the expectations of all our guests. As a valued customer of Hilton, your feedback helps us in our efforts to maintain and improve the standards our guests expect from a property of this nature. Here at Hilton, we always strive to make every guest happy and it's our number one priority.I personally hope that we will see you soon in our hotel!
par un voyageur
Publié le 10 août 2022 sur Expedia
Les lits sont peu confortables trop dur, pour le petit déjeuner peut mieux faire
par un voyageur
Publié le 10 août 2022 sur Expedia
Hôtel propre bien qu'il ne soit pas au top de la modernité. Personnel agréable. Le métro est à 5 minutes à pied. Quartier vivant mais tranquille.