Note fondée sur 698 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Bon emplacement, personnel globalement agréable.
A améliorer:Les couettes de lit sont trop courte, la poubelle de la salle de bain très abîmée, beaucoup de poussière sur les meubles.
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Bill Fisher, Gestion de l’hôtel
Hi Leany,Thank you for taking the time to review your stay. I'm thrilled you had a positive experience and I hope we'll have the pleasure of welcoming you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Bill Fisher, Gestion de l’hôtel
Hi there,Thank you so much for your perfect score of your recent stay with us. We're delighted you enjoyed your time at the Hilton London Metropole so much and hope we'll see you again very soon.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Bill Fisher, Gestion de l’hôtel
Hi Marc,Thank you for your review. I'm sorry that your stay fell short of your expectations but want to assure you that we use all feedback to help us monitor our standards.I hope you'll give us a chance to welcome you back in the future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
par un voyageur
Bien
Publié le 29 févr. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Josef Mikulka, Gestion de l’hôtel
Hi Mouhamadou,Thank you for the great rating!We love seeing how much our guests enjoy their stays, and I'm glad you had a fantastic time with us.Thank you again for the feedback. I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Josef Mikulka, Gestion de l’hôtel
Hi Muhammet,Thank you for taking the time to rate your stay at our hotel. We're sorry that we fell short of your expectations but hope you'll give us a chance to make it up to you in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Josef Mikulka, Gestion de l’hôtel
Hi Sarah,Thank you so much for taking the time to rate your recent stay at our hotel. We're delighted you enjoyed your time with us and hope we'll have the pleasure of welcoming you back to the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par Josef Mikulka, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry,Thank you for taking the time to rate your stay an 8 out of 10. I'm delighted that you had a great time with us and I hope we'll see you at the Hilton London Metropole again soon. Kind regards, Josef Mikulka Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Josef Mikulka, Gestion de l’hôtel
Hi Benoit,Thank you so much for your review and 5 out of 5 rating. We're delighted you had such a great time at our hotel and hope we'll see you at the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
par un voyageur
Publié le 26 mai 2023 sur Expedia
Bien placé. Personnel pro et efficace
Attention, beaucoup de monde au petit déjeuner. Il faut attendre pour avoir son café