Note fondée sur 957 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Bien cordialement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Holiday Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay with us. We greatly appreciate your feedback.We look forward to serving you with your accommodation needs again in the future.
par un voyageur de Rouyn Noranda
Publié le 9 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Holiday Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay with us. We greatly appreciate your feedback.We look forward to serving you with your accommodation needs again in the future.
par un voyageur
Publié le 9 août 2022 sur Expedia
Parfait pour un arrêt sur la route. Très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Kumari, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2021 sur Hotels
Hôtel un peu désuet, le frigo ne fonctionnait pas.
Lit et oreillers vraiment très confortables.
Excellent service de la part de Richard! 🙂
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2021 par Kumari, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn LONDON. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
Thank you
par un voyageur
Publié le 22 août 2021 sur Expedia
La propreté et la désuétude de l’hôtel sont décevants! Une tâche de sang sur le couvre-lit. Tapis qui ont l’air malpropre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2021 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us and taking a moment to give us your feedback regarding your stay.
I will look into the issues you mentioned as that is not what you would come to expect from the Holiday Inn brand.
We do appreciate your patronage and informing us when we fall short of expectations.
Hope to see you again soon.
Mark DeVries, Guest Services Manager
Merci d'être resté avec nous et d'avoir pris un moment pour nous faire part de vos commentaires concernant votre séjour.
Je vais examiner les problèmes que vous avez mentionnés car ce n'est pas ce à quoi vous vous attendez de la marque Holiday Inn.
Nous apprécions votre patronage et nous informons lorsque nous ne répondons pas aux attentes.
J'espère te revoir bientôt.
Mark DeVries, directeur des services à la clientèle
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
Surclassement!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par Mark, Gestion de l’hôtel
Salut Marie-Anne,
Merci de rester avec nous lors de votre visite à Londres. Merci pour l'examen et vos commentaires concernant votre séjour. J'espère te revoir bientôt.
Mark DeVries, directeur des services aux clients
Hi Marie-Anne,
Thank-you for staying with us during your visit to London. Thanks for the review and your feedback regarding your stay. Hope to see you again soon.
Mark DeVries, Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us!
I see we did not make the greatest impression on you and your stay. If you do return please let us know how we can make your stay a better one.
Thanks.
Mark DeVries, Guest Services Manager
par un voyageur
Excellent
Publié le 1 août 2018 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2018 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts on the Holiday Inn Hotel & Suites London.
I'm happy to hear that you enjoyed your stay! We strive to earn feedback like yours and share with all the staff when received. I also greatly appreciate that you've taken the time to fill out our guest satisfaction survey, including the review. Your feedback is important, as it helps me and my staff to ensure that all our guests receive a high-quality hotel experience.
Again, thank you for your comments. I look forward to welcoming you back on your next visit to London!
Mark DeVries
Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2018 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts on the Holiday Inn Hotel and Suites London.
I'm happy to hear that you enjoyed your stay and that you found our staff to be professional and welcoming! I also greatly appreciate that you've taken the time to fill out our guest satisfaction survey, including the review. Your feedback is important, as it helps me and my staff to ensure that all our guests receive a high-quality hotel experience.
Again, thank you for your comments. I look forward to welcoming you back on your next visit to London!
Mark DeVries
Guest Services Manager
par un voyageur
Hôtel à éviter
Publié le 15 mars 2017 sur HotelsCet hôtel a un besoin urgent de rénovations des espaces communs. Les ascenseurs sont en piteux états (finition intérieure partiellement manquante ou en train de tomber; portes qui ne ferment pas automatiquement. Le restaurant était ouvert seulement pour le déjeuners (pas indiqué sur votre site) et le service laissait à désiré (erreur commande très long service etc...).
Je ne vais pas retourner à cet Hôtel.