Note fondée sur 980 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Perfect if flying from Heathrow
Publié le 13 août 2024 sur HotelsThis hotel is very practical for anyone needing a night near Heathrow airport. The rooms are very nice and very clean. The breakfast is superb - It's a bit expensive but the selection is extensive. One word of warning, the shuttle to the airport is not provided by the hotel and you have to pay. Very disappointed by this as have never seen an airport hotel not provide a free shuttle
par un voyageur
Très bon séjour
Publié le 15 avr. 2024 sur HotelsChambre très moderne et agréable, propre et bien insonorisée!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Shalu, Gestion de l’hôtel
Dear Swann, Thank you for staying with us and for taking the time to share your valuable feedback. I am pleased to see that the room was to your liking.We very much look forward to welcoming you back with us soon. Kind Regards, Shalu Lobby Manager
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Excellent hôtel
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Shalu, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for staying with us and for taking the time to share your valuable feedback. I am pleased to see that you had enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back with us soon.Kind Regards, Shalu Lobby Manager
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 mars 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 juin 2022 sur Expedia
Avis dans l'établissement
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2022 sur Expedia
Tous était parfait.
Il manque juste un sèche cheveux.
Les portes pour passe dans la chambre d à côté c ’est super bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2022 par Umar , Gestion de l’hôtel
Dear sohail,
Thank you so much for your 5star feedback and we are very glad to read that we managed to meet your expectations.
It will be our most pleasure to welcoming you back with us, very soon.
With best regards,
Umar Ashraf
Rooms Division Manager
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Anurag Bisht, Gestion de l’hôtel
Dear Yehuda,Thank you so much for your valuable feedback.We are happy to hear that you had a comfortable stay with us.Your feedback is important to us and will be shared with our team members.Once again thanking you and we hope to serve you back again.Regards,Anurag BishtLobby Manager