Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Dorina, Gestion de l’hôtel
Dear Hoi,Thank you very much for your amazing feedback!We are glad you found our hotel clean and our staff members friendly.We are more than happy to welcome you again in the near future.Best wishes,Dorina
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Personnelle aimable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Dorina, Gestion de l’hôtel
Dear Ibrahim, Thank you for your message and for taking time to give us a positive feedback on your recent stay. I am glad you found our staff members very professional and looked after you, and the location was great. I would like to sincere apologies for the inconvenience encountered due to the noise. Our rooms are soundproofed as we understand the importance of a quiet environment for a comfortable experience. In light of your experience, I have taken note of it to investigate what happened during your stay. Thank you for bringing it to my attention. I look forward to seeing you again on the near future. Kind regards, Dorina
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2023 sur Expedia
I liked that it was Close to Canary Wharf and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2023 par Brian, Gestion de l’hôtel
Dear Anne,Thank you for choosing the ibis London Docklands Canary Wharf for your recent visit to Canary Wharf. I am pleased to read you found the rooms clean.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards, Brian
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Idéalement placé pour la O2 arena

Publié le 19 nov. 2018 sur Hotels
Dans l’ensemble satisfait par notre séjour, le rapport qualité prix est bon et le personnel sympathique et accueillant. Le petit déjeuner était bon et les plats réassortis régulièrement. La chambre était un peu bruyante ...
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 avr. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Thonon

Publié le 27 nov. 2017 sur Expedia
Bien. Hôtel moderne, propre et confortable. Bon petit déjeuner.
4 sur 5
par jane

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mai 2016 sur Hotels