Note fondée sur 1 944 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Chambre minuscule, pas d’air climatisé avec température de 27C, personnel non souriant, c’est comme si on les dérangeait, corridor pour se rendre au chambre très désuet avec vaisselle par terre à la porte de plusieurs chambres à 4h l’après midi quand les gens prennent leur chambre
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Convenient
par un voyageur
Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Super tranquille, chambre vraiment de base (un peu désuète) mais salle de bain rénovée , près de l’arrêt d’autobus pour aller à l’aéroport ou pour aller dans le centre-ville.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2023 par Mechran, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Many thanks for writing such a lovely 5* review about your recent stay in our hotel. We really appreciate it.I am very happy to see that you had an overall good stay with us that our hotel met your expectations and that our staff made you feel welcome.Thank you again for sharing your experience, we hope to see you again in the future should your travel brings you back to London.Kind regards,Mechran AltafFront of House Team Leader
par un voyageur
Publié le 7 juin 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité prix pour 1 nuit ou 2.
1 heure de tranports pour le centre ville de Londre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par saide, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain,Thank you very much for posting your thoughts here. It is my hope we can welcome you again in the future.Sincerely, Saide Team Leader
par un voyageur
Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
Check-in was efficient. Room was quiet and comfortable. Check out was not. 6 people at the desk and it was not easy to pay for breakfast. A breakfast that was £9 for 2 pieces of toast and a cup of coffee... the croissants had been microwaved and the yogurt was unidentified... and the other food was limited.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par saide, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,Thank you very much for posting your thoughts on here. I'm sorry to learn our breakfast restaurant and buffet didn't meet up to your expectations. We try to put together an all you can eat buffet which offers a wide variety of hot and cold items, including typical Swiss breads and spreads. We will look into our buffet and see if we can improve.Thank you very much for your feedback, which is most valuable to us. It is my hope we can welcome you again in the future.Sincerely,SaideTeam Leader
par un voyageur
Publié le 11 mai 2023 sur Expedia
No air conditioning in any of the /- 350 rooms. Be advised.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2023 par Saide, Gestion de l’hôtel
Dear Albert,Thank you for taking the time to write as this feedback!Please note that there is NO air con only climate control. This means that the air pumped into your room via the fan has been filtered and heated or cooled to bring its temperature up or down to an unalterable preset level for the whole building as compared with the ambient temperature outside. The plant room is on the roof so the higher you are the more plentiful hot (or cold) air you will getFor us bright cloudless weather saw the building absorb heat during the day but the cold nights meant a hot room; so we compromised leaving the windows open all day, closing up at night and shutting the control panel in the room off completely - worked a treat!Sincerely,SaideTeam Leader
par un voyageur
Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2023 par Saide, Gestion de l’hôtel
Dear Gregory,Thank you very much for posting your thoughts on here.We're looking forward to welcoming you again in the future!Sincerely,SaideTeam Leader
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2023 par Carla, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,Many thanks for writing such a lovely 5* review about your recent stay in our hotel. We really appreciate it.I am very happy to see that you had overall a good stay with us and our hotel met your expectations and that our staff made you feel welcome.Thank you again for sharing your experience, we hope to see you again in future should your travel brings you back to London.Kind regards,Carla FernandesAssistant Front of House Manager