Note fondée sur 2 110 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Leila, Thank you for your perfect rating of 10 out of 10! We're thrilled to hear that you had an outstanding experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay Warm regards, Hotel Management
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Hôtel tout à fait correct pour une nuitée en transit,
Néanmoins attention au transfert et au tarif, pour l’aller de l’aéroport à l’hôtel nous avons trouvé un taxi officiel par nos propres moyens. Nous avons payé 12£ et demandé à l’hôtel qu’il nous réserve un taxi pour le lendemain matin. Nous savons que cela était possible après avoir demandé à notre chauffeur qui nous a indiqué que l’hôtel pouvait s’en occuper. Or l’hôtel sans nous en informer ni nous laisser de choix a fait appel à un chauffeur privé qui nous a demandé 40£ pour la même course en sens inverse de la veille.
Pour on hôtel servant principalement pour ce type de séjour c’est très discutable comme attitude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Roser, Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced with the taxi service. We strive to offer transparent and fair pricing, and it is concerning to hear that there was a discrepancy in the cost of your transfers. Your comments are valuable, and we will review our procedures to ensure better communication and service regarding transportation options in the future. We hope to have the opportunity to provide you with a more satisfactory experience on your next stay. Warm regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Krishnan, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you so much for your wonderful review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your kind words are truly appreciated and have been shared with the entire team. We always strive to provide the best experience for our guests, and it’s incredibly rewarding to know we succeeded during your visit.We look forward to welcoming you back on your next trip . If there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Management Team, Ibis Styles London Heathrow
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Krishnan, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Providing a great experience for our guests is our top priority, and we are pleased that you found our hotel to your liking.We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Best regards,Ibis Styles London Heathrow
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback about your recent stay at Ibis Styles London Heathrow Hotel.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another wonderful stay.Warm regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback about your recent stay at Ibis Styles London Heathrow Hotel.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another wonderful stay.Warm regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Très calme on a pu récupérer et faire une vraie et bonne nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Kenton Smith, Gestion de l’hôtel
Hi AthanorThank you for your review, thank you for staying with us, we do hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2023 par Kenton Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 1 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par Kenton Smith, Gestion de l’hôtel
Dear DominiqueThank you for taking the time to provide us with feedback on your recent stay. We're truly sorry to hear that your experience fell short of your expectations, resulting in a low rating.We take all guest feedback seriously, and we would greatly appreciate more details about your stay and the specific issues you encountered. Your input will help us identify areas for improvement and ensure a better experience for our future guests.Please don't hesitate to share your concerns or any suggestions you may have so that we can address them and make the necessary changes to enhance our services.Once again, we apologize for any inconveniences you experienced, and we hope to have the opportunity to provide you with a more satisfying stay in the future.Kind regards,Ibis Styles London Heathrow
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Allister , Gestion de l’hôtel
Dear Leila, Thank you for your fantastic rating! We're delighted to hear that you had a perfect 10 out of 10 experience during your stay. We greatly appreciate your positive feedback. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future. Sincerely, Management Team, Ibis Styles London Heathrow