Note fondée sur 869 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
C’était bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Noisy (dog barking), smell bad, falling wall
Need a lot of love to be pick-up again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
Très très déçus, nous sommes venus pour dormir après un long voyage et avons réservés cet hôtel pour se baigner, nous avions absolument besoin d'une piscine pour entrainement et besoin de bouger. Le préposé nous informe qu'il est impossible de se baigner, l'eau est trop froide problème de thermostat mais que demain 7h, ce sera ouvert. Nous lui disons que ce n'est pas un problème l'eau froide et que nous avons besoin de la piscine seulement 30 minutes, nous avons touché l'eau de la piscine et elle était vraiment parfaite. Le préposé très courtois nous dit qu'il demandera à son superviseur, nous revenons quelques minutes plus tard et il nous informe que ce n'est vraiment pas possible de revenir à 7h demain matin car si nous attrapons la grippe nous allons contaminer les voyageurs de hôtel. Voyons donc, n'importe quoi. Sérieusement une simple baignade et notre séjour aurait tellement été différent.
Nous avions réservé pour le retour mais nous avons annulé car nous sommes trop déçus. Attendez-vous au minimum, manque de couvertures nous avons eu très froid dans et de service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 10 août 2023 sur Expedia
Big swmming pool was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2023 sur Expedia
Staff are good and understanding
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Christian, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. Please note that your feedback has been passed on to the relevant department. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2023 sur Expedia
La propreté des lieux laisse a désirer vraiment porte cassé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2023 par Bev, Gestion de l’hôtel
Bonjour Claude,Après avoir lu votre avis, nous sommes déçus d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Nous essayons constamment de nous améliorer afin de fournir la meilleure expérience client possible, nous apprécions donc votre honnêteté.En attendant, nous examinerons ces problèmes et ferons de notre mieux pour les résoudre. Merci encore pour votre temps, et j'espère que nous vous reverrons.Bev#Team6
par un voyageur
Publié le 6 mai 2022 sur Expedia
Bon accueil, chambre confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Ronald,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2021 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 9 août 2021 sur Expedia
Chambre non climatisé, toilette difficile à l'évacuation et pas de déjeuner offert alors que c'est affiché déjeuner inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2021 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
Sincerely,