Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Alex Rodrigues, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We’re thrilled to hear that you had an overall pleasant stay and appreciate your rating of 8/10.We’d love to know what we can do to make your next visit even better. Your insights are incredibly valuable to us, and we’re always looking for ways to enhance our guests' experience.We look forward to welcoming you back in the future and hope to provide you with an even more memorable stay.Warm regards,Alexandre RodriguesFront Office ManagerNovotel London Greenwich
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Bina Gurung, Gestion de l’hôtel
Dear Kassem,Thank you for your wonderful review. We very much appreciate your feedback.It is always pleasant to receive positive comments which motivates and encourages us to provide a better quality of service for the comfortable and memorable stay of our valued guests.We look forward to your next stay with us and hope it will be as pleasant as the previous one.Regards,Bina Gurung- Front Office Team Member
par un voyageur
A renover
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsChambre abîmée qui a besoin de rénovations profondes
Personnel arrogant et désagréables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Bani front of house team leader. , Gestion de l’hôtel
Merci d’avoir pris le temps de partager votre avis concernant votre récent séjour au Novotel London Greenwich. Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que votre expérience n’a pas été à la hauteur de vos attentes.État de la Chambre :Nous regrettons que l'état de la chambre ne vous ait pas satisfait. Nous sommes conscients que certaines de nos installations nécessitent des rénovations, et sachez que nous avons déjà prévu des améliorations dans nos plans futurs. Votre retour est précieux pour nous aider à prioriser ces travaux.Service du Personnel :Nous sommes également désolés d'apprendre que vous avez trouvé notre personnel arrogant et désagréable. Ce n’est absolument pas le niveau de service que nous visons. Nous prenons très au sérieux vos commentaires et nous allons aborder cette situation avec notre équipe pour nous assurer que notre accueil soit à la hauteur des attentes de nos clients.Engagement à l'Amélioration :Nous nous engageons à améliorer la qualité de nos services et de nos installations. Votre retour est essentiel pour nous aider à identifier les domaines nécessitant une attention particulière.Nous espérons avoir l’occasion de vous offrir une meilleure expérience lors d’un prochain séjour. N’hésitez pas à me contacter directement si vous décidez de revenir, afin que je puisse personnellement m’assurer que votre séjour soit agréable.Merci encore pour vos commentaires.Cordialement,Novotel London Greenwich
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par bani yadav team leader , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We appreciate your feedback and are glad to see that you had a positive experience overall.If there are any specific areas where you feel we could improve and earn that extra star, please don't hesitate to share your insights with us. Your input is invaluable as we continuously strive to enhance our guests' experiences.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.Warm regards,
par un voyageur
Washcloths
Publié le 2 oct. 2023 sur HotelsFor North American travellers, remember to bring a few washcloths along as this hotel does not provide any. I have been to a few hotels during my stay in the UK and most don’t.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2023 par Nora E, Gestion de l’hôtel
Hello Nadine, Thank you for taking out time in leaving us a feedback. We appreciate your input, and we understand that personal preference may vary in regards to the amenities provided in hotel. We apologize for any inconvenience you experienced due to the absence of washcloths during your stay at our hotel.We appreciate your feedback and hope that your overall experience at the hotel was enjoyable. We aim to provide the best possible experience for our guests, and guest feedback is instrumental in helping us improve our services. Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back in the future.Regards, Nora E.- Front Office
par un voyageur
Need renovation but overall good experience
Publié le 26 juin 2023 sur HotelsVery good location, good breakfast and dinner but the rooms and corridors deserve some renovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Hello Denis,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel London Greenwich. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Regards,NOra E.- Front Office
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2022 sur Expedia
Hôtel à proximité du centre
Entretien rapide et parfois non fait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2023 par Nora E, Gestion de l’hôtel
Hello Mohammed,Thank you for the feedback. We are happy to learn that the location was ideal for you during your stay. However, we are sorry you had some minor inconveniences. At Novotel, we strive to provide superior service and experience for every customer; therefore, our reception is opened 24/7 and we would be happy to accomodate any issues you have in order to prevent future occurrences.Thank you once again for the review and we do hope to welcome you back to the hotel where we hope your next visit will be more pleasant than your last. Kind regards, Nora E.- Front Team Member
par un voyageur
SEJOUR 1 NUIT
Publié le 15 nov. 2022 sur HotelsNous avons reçu un bon accueil. L'établissement est propre. La literie est confortable. Nous avons déploré la vétusté de la salle de bain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par George , Gestion de l’hôtel
Dear GuestJust wanted to thank you for such an awesome review! I am extremely excited to hear that your stay was memorable with us and the location worked for you. I'll be sure to share your feedback with the rest of the teams.We are currently in the process of renovating the hotel and look forward to seeing you again where hopefully you will be able to see an improvement in this aspect of your stay. Sincerely,George Lavery front Of House
par un voyageur
Hotel Super !
Publié le 27 nov. 2021 sur HotelsSejour fantastique ! Je reviendrai volontiers.
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2021 sur Hotels