Note fondée sur 846 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Kelly Vo - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julien,Thank you for rating us with such high score. I am pleased that you have enjoyed your stay and felt well looked after. On behalf of the Pan Pacific London team, I look forward to welcoming you back soon.Sincerely yours,Kelly
par un voyageur
Très bel hôtel mais des détails à revoir
Publié le 18 févr. 2024 sur HotelsBel hôtel avec un accueil au top et de très belles chambres. Malheureusement, le tea time n'est pas au top, le personnel de la piscine peu accueillant pour ne pas dire pas du tout, et le lobby n'offre quasiment pas de.possibilité pour s'asseoir. Dommage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Xinchen Li, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Christophe,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to hear that you found our hotel beautiful, with excellent hospitality and very nice rooms. However, we're truly sorry to learn about your less-than-ideal experiences with our tea time, pool staff, and lobby seating.Please accept our apologies for any inconvenience or lack of warmth you encountered on our Wellbeing Floor. Your comments are important to us, and we have address these issues with our management to ensure that all aspects of our guest experience meet the high standards we strive for.We sincerely appreciate your valuable feedback, as it helps us identify areas for improvement and enhance the overall experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable and seamless stay. Sincerely yours,Xinchen LiGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2023 par Kelly Vo - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Clement,Thanks for taking the time to rate us!We are happy to see that you enjoyed your stay overall.We look forward to have you staying with us again and make it more memorable than the previous one.Warmest Regards,Kelly VoGuest Services Manager
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Xinchen Li, Gestion de l’hôtel
Dear pradelle,Thank you for rating us with such high score. I am pleased that you have enjoyed your stay and felt well looked after. On behalf of the Pan Pacific London team, I look forward to welcoming you back soon.Sincerely yours,Xinchen LiGuest Relations Manager
par un voyageur
voleurs
Publié le 25 sept. 2023 sur HotelsIls m'ont volé de 20£ et cela semble être une habitude de cet établissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Xinchen Li, Gestion de l’hôtel
Dear Régis,Thank you for your review.Our Reception Manager will shortly reach out to you regarding the charges mentioned in your feedback.Sincerely yours,Xinchen LiGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Kelly Vo - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Claude,Thank you for rating us with such high score. I am pleased that you have enjoyed your stay and felt well looked after. On behalf of the Pan Pacific London team, I look forward to welcoming you back soon.Sincerely yours,Kelly VoGuest Services Manager
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2023 sur Expedia
Tout simplement parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par Xinchen Li, Gestion de l’hôtel
Dear Manuel,Further to your stay with us, thank you for taking the time to leave your positive review, this is very much appreciated.We hope that we will have an opportunity to welcoming you back to Pan Pacific London in the near future.
par un voyageur
Séjour sympa
Publié le 13 avr. 2023 sur Hotels Bon séjour, bel hôtel moderne. Superbe piscine avec vue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par Xinchen Li, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,Further to your stay with us, thank you for taking the time to leave your positive review, this is very much appreciated.We are delighted to learn that you enjoyed your time here with us and the wellbeing facilities were the highlight of your stay.We hope that we will have an opportunity to welcoming you back to Pan Pacific London in the near future.
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
Bel hôtel avec un service impeccable.
Bien apprécié séjour de 4 nuits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par Kelly Vo - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,Thank you so much for taking the time to share such positive feedback.I am so delighted to see that you've enjoyed stay in everyway. I hope we will have the opportunity to welcome back in the future, where we will continue to look after you with our Pan Pacific love!Kindest regards,Kelly VoGuest Services Manager
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2022 sur Hotels
Excellent séjour ! Chambre propre et toujours bien rangée. Personnel aux petits soins !! Piscine splendide. Hôtel proche de restaurants et du métro. Personnel toujours accueillant, souriant !! Merci encore pour ce séjour !!!
Par contre seul bémol, les fenêtres de la chambre sont immenses et ne s ouvrent pas! Pas l’habitude d ´avoir une chambre d’hôtel sans ouverture.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2022 par Xinchen Li, Gestion de l’hôtel
Dear Edwige ,Thank you so much for taking the time to review your stay at Pan Pacific London and share such wonderful feedback.Service is at the heart of everything we do, therefore I am so pleased that you have enjoyed your stay and felt so well looked after. I sincerely hope we will welcome you back home soon, should you have a reservation in place, please do let me know. It would be my honour to look after you personally for your future stay.Warmest regards,Xinchen LiGuest Relations Manager