Note fondée sur 435 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Sujata, Gestion de l’hôtel
Dear Drouet ,Thank you so much for your fantastic rating!We are delighted to hear that you had an excellent experience with us. Your positive feedback means a lot to our team and motivates us to continue delivering outstanding service.We look forward to welcoming you back on your next visit. Best regards,SujataDuty Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
La 1ère chambre avait de grosses tâches/brûlures sur la moquette, la douche était sévèrement bouchée; vu les étoiles de l'établissement, chambre non louable. Demande de transfert le lendemain. Chambre plus grande mais niveau ground floor avec vue sur escalier de service et débarras, assorti d'un bruit de moteur toute la nuit, traces de doigts sur les portes de penderie... Décevant. Pourtant très bien situé et bonne localisation . Le personnel est très aimable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Sujata, Gestion de l’hôtel
Dear sophie,Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the issues you experienced with the initial room. We want to let you know that the carpets have been ordered and will be replaced in a phased manner. Additionally, the clogged shower has been fixed. We appreciate your patience and understanding. If you let us know in advance on your next visit, we will do our best to assign a room that better meets your expectations. We look forward to the opportunity to provide you with an improved experience.Best regards,SujataDuty Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
L’emplacement était top La taille de la chambre était trop petite, beaucoup trop petite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Kanisha, Gestion de l’hôtel
Dear Antoine,I greatly appreciate that you have taken the time to provide us with helpful feedback. We are sad to hear that you were not pleased with your experience, and we have taken all of your comments into close consideration and will take necessary actions to improve our performances. If you would allow us to, I would like to personally take care of your next reservation and ensure you are well look after and thereby restore your faith in us. Kind regards, Kanisha Rodrigues House Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par kanisha, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you ever so much for having shared this wonderful review! I am absolutely thrilled to see that the quality of the service received as a result of our customer-oriented team and the range of service provided during your stay has made your expectations exceed on all fronts contributing to an enjoyable stay. I hope to welcome you once again in the not too distant future. In the meanwhile wish you well. Kind Regards, Kanisha Rodrigues House Manager
4 sur 5
par un voyageur

Notre experience a l hotel

Publié le 16 sept. 2022 sur Hotels
L emplacement de l hotel est genial . L hotel est situe a 2mn de l arret de bus du nationnal express aeroprt de Luton. Le personnel est gentille et disponibe . Ils ne sont pas tres enclins cependant a trouver des solutions et repondre aux questions posees . Les chambres sont tres petites mais il y a tt ( micro ondes frigo bouilloire tasses cafe et the seche cheuveux) . Il n y a pas d ascenseur et les chambres sont a l etage . Il n y a que 1 tabouret pour 2 personnes . Le petit dejeuner est tres symbolique .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2022 par kanisha, Gestion de l’hôtel
Dear Arielle,Thank you for taking the time to share your feedback with us! I am thrilled that you enjoyed your visit, and really appreciate that. We dedicate time and effort to ensure our guests feel welcomed and comfortable, so it means a great deal to us that you enjoyed your stay. I will share your great feedback with the team and I am sure that they will be very delighted to learn about their great work. Once again, I do appreciate you sharing your comments with other travellers and the team and I would be more than happy to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Kanisha Rodrigues House Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2022 sur Expedia
Chambre petite mais propre.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2022 sur Hotels
Hotel bien situé et propre. le personnel est accueillant. seul bémol : la literie est un peu obsolète, le matelas très mou n'est pas très confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2022 par Kanisha Rodrigues, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. We truly appreciate your feedback and i am happy you enjoyed your stay in all aspects. Please let us know when you visit next time in London and we will make sure you have a pleasant stay with us. Kind Regards, Kanisha Rodrigues
4 sur 5
par un voyageur

Clean and Tidy hotel

Publié le 21 sept. 2021 sur Hotels
Good location for Regents park and walking into town. Clean and quiet as well
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2019 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We sincerely appreciate your review. However, we are dissapointed to hear that we have not fully met your expectations and we are looking forward to welcoming you again to offer you a better experience. Kind regards, Guest Relations Team