Note fondée sur 960 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Une chambre petite en sous sol avec le bruit du métro et pas de possibilité d’oivrir la fenêtre Petit déjeuner correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Ali, Gestion de l’hôtel
Hi Eric,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced with the noise from the metro and the room's location. Your comfort is important to us, and we appreciate your comments as they help us improve our services. We are glad to hear that you enjoyed the breakfast. If you decide to stay with us again, please let us know, and we will do our best to accommodate your preferencesKind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Très bien placé et bon rapport qualité prix

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Hôtel moderne avec une équipe très sympathique, un buffet de petit-déjeuner pas très varié mais vraiment qualitatif, tout proche des stations de métro et de bus, restaurants et supermarchés juste à côté. Attention, pas de salle de sport comme indiqué sur leur site, soit disant il faut réserver des créneaux dans une salle partenaire une semaine à l’avance (alors que nous sommes restés une semaine à l’hôtel).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Samuel , Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for staying with us and taking the time to give us . We are thrilled to hear that you enjoyed your time in our hotel especially our location, breakfast offering and our friendly hospitality. We offer free access to our partnered gym to guests that book with us directly on our website with the A-List membership and we highly recommend you to try it the next time you book. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.We hope to see you at Point A Hotel London Paddington again soon!Best wishes,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Près de Hyde Park Consigne pour bagages avant l’heure d’attribution des chambres Personnel sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Ellse Croain, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Point A Hotel London Paddington. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. [Address comments here] We hope to see you at Point A Hotel London Paddington again soon! Best wishes,Ms Mari Carmen EscribanoCluster ManagerPoint A Hotel London Paddington
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
C'était sur une route très bruyante et même si j'avais fermé la fenêtre, l'acoustique n'était pas très bonne. Les sols de la chambre et de la salle de bain étaient sales. La chambre était plus petite que ce à quoi je m'attendais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Patrycja, Gestion de l’hôtel
Hello Mehmet,Thank you for your feedback.We apologize for the inconvenience you experienced with street noise and the cleanliness of the floors in your room and bathroom. We are committed to providing a comfortable and clean environment for all our guests, and it is important to us that you notify our reception team of any issues so we can address them promptly.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a much-improved experience. Take care until then!Kind RegardsPatrycja
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Excellent . Emplacement top, superette jusye en bas, metro a cote , personnel top, propre, confort je reviendrai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear francois ottavino, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Point A Hotel London Paddington. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. [Address comments here] We hope to see you at Point A Hotel London Paddington again soon! Best wishes,Ms Mari Carmen EscribanoCluster General ManagerPoint A Hotel London Paddington
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024 sur Expedia
Friendly staff, room's cleaness, very good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2024 par Rahul, Gestion de l’hôtel
Hi Myriam, Thank you so much for your positive feedback. We are glad to hear that you found our team friendly, the team is always ready to provide good customer service. Also happy you find the room is very clean and the location of the hotel. We hope you'll consider staying with us again in the future. Best regards, Rahul
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Samuel, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, Thank you for staying with us for your trip to London and taking the time to give us your review. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.We hope to see you at Point A Hotel London Paddington again soon!Best regardsSamuel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Samuel, Gestion de l’hôtel
Dear Mylene,Thank you for taking the time to give us your review about your stay at Point A Hotel London Paddington. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.We hope to welcome you again at Point A Hotel London Paddington for an even better experience!Best wishes,Samuel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Hello Lucille,thank you for staying with us and for you an amazing score.We are thrilled to know that you had a great time at Point A Hotel Paddington.We are looking forward to welcoming you back.Kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Le seul bemol c est que la chambre est vais pas de fenêtre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Samuel , Gestion de l’hôtel
Dear Ludovic,Thank you for taking the time to give us your feedback. We hope you had a pleasant stay with us. We have rooms with windows and rooms without for our guests to choose from when they do the booking. You can book the window room the next time if you'd like to stay in a room with window. Thanks again and we hope to welcoming you again very soon in the future!Take care until then!Best regardsSamuel