Note fondée sur 913 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très mal dormi
Publié le 1 juill. 2024 sur HotelsJ'ai pris une chambre avec un lit une place, je pense très sérieusement que dans les cabines de bateau les chambres sont plus grandes. Un lit encastré avec même pas une table de chevet !
J'étais au 6ème et dernier étage et la climatisation ne marchait pas, il y avait à la place un petit ventilateur !
Il faisait très chaud et très lourd et rajouté à ceci le bruit à l'extérieur car très mal isolé, j'ai très mal dormi durant les 2 nuits où je suis resté.
L'hôtel est bien placé et les chambres sont propres.
Mais pour 205€ la nuit (!), le rapport qualité/prix est désastreux !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear renaud minet, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Point A Hotel Westminster. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. [Address comments here] We hope to see you at Point A Hotel Westminster again soon! Best wishes,Hotel ManagerPoint A Westminster
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
L’emplacement était bon! Par contre, attendez-vous d’avoir une chambre très petite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Front Desk - Point A Westminster, Gestion de l’hôtel
Dear Fernanda,Thank you for staying with us, we are glad you enjoyed your stay at Point A Westminster.Regarding our rooms although they are small in size however they are filled with all the necessities need to ensure all our guest have a comfortable stay.Kind regards,Nour
par un voyageur
Cher pour la qualité proposée
Publié le 30 avr. 2024 sur HotelsQuand les réductions de couts de fonctionnement poussent au ridicule: enregistrement à faire soit même, pas de distributeur de boissons, taille de la chambre ridiculement petite...et pour le prix d'un véritable hôtel. Je conseillerai de plutôt aller en auberge de jeunesse ou des chaines telles que Premier Inn ou Travelodge pour des budgets restreints sur Londres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Judit, Gestion de l’hôtel
Dear Lionel,Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear that you did not have the experience expected. We hope to have the chance to welcome you in the future. Regards.
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Nour - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us!
par un voyageur
L'hygiène à revoir
Publié le 7 janv. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Varun, Gestion de l’hôtel
Hi Jimmy,Thanks for taking the time to review us. It helps us improve our services. We would like to apologize for any inconvenience faced by you.Best RegardsVarunFront Desk
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Varun, Gestion de l’hôtel
Hi Sandrine,Thanks for taking the time to leave us a review. It helps us improve our services.Best RegardsVarunFront Desk
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2023 par Moiz, Gestion de l’hôtel
Dear Fidan,Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your opinion matters to us, and we deeply appreciate it. We are delighted to hear that you have chosen to stay at Point A Westminster. We eagerly look forward to the chance to welcome you back to Point A Westminster. Kind Regards, Zai Front Desk, Point A Westminster
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
Chambre petite, c’était bien annoncée, mais ça reste surprenant.
Suffisant pour y passer la nuit.
Pratique que l’hôtel est proche de Waterloo Station.
Chambre propre, et bien agencée.
Salle de bain ok, mérite un rafraîchissement.
Le boîtier pour la lumière n’était pas bien accroché, et sortait du mur. Mais lumière fonctionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2023 par Imrich, Gestion de l’hôtel
Dear Anouchka,Thank you for your review.We are glad that you enjoyed our location, which is also one of our strengths.We apologize if the room size didn't fit your expectations. We provide compact rooms that differ in size, and we do our best to allocate longer stays to bigger rooms. The rooms are well-equipped to provide a comfortable stay despite their compact size.We would also like to apologize for other troubles you had during your stay and we will work hard on improving our services.Our aim is to deliver the best possible experience to our guests and we take your feedback very seriously.Thank you for choosing to stay with us and we hope to see you again soon.Kind regardsImrichFront desk
par un voyageur
Publié le 26 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par Nilofar, Gestion de l’hôtel
We appreciate you reviewing us.Hope to welcome you again near future,Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
Parfait pour dormir très bien situé mais bruyant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Kinjal, Gestion de l’hôtel
Hi Tara,Thank you for your review.We are happy to hear that you enjoyed your stay at Point A Westminster as our team here does their best in providing a clean & comfortable environment for all our guest.Our location is very central & there are hospitals nearby, therefore there can be some noise from the ambulance & we regret the inconvenience that has caused you.We hope you will visit us again the near future.Kind regards,Point A Westminster