Note fondée sur 927 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par The Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Ridwan, we are delighted to read that you found your stay at Radisson Blu Edwardian Sussex to be enjoyable. It's always heartening to hear when our guests have had a positive experience with us. Creating a comfortable and memorable stay for our guests is at the heart of what we do and we're glad that we were able to meet your expectations. We hope that we have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay. Kind regards, Walusha Costa, Receptionist, Radisson Blu Edwardian Sussex
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par The Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Warm Regards,
par un voyageur
chambre très petite
Publié le 22 févr. 2020 sur HotelsChambre et salle de bain minuscules.
Je n’ai jamais vu de chambre si petite dans un hôtel 4 étoiles.
De plus j’étais seul et j’ai eu une chambre avec 2 très petits lits ... impossible de changer.
Le personnel était désolé pour moi et gentil, mais je n’y retournerai pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par politof, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for taking the time to give us feedback, we truly appreciate it as we strive to improve our guests' experience.
I am delighted to hear you found the service to be up to your expectations.
I am sorry though about the inconvenience caused by the cosy room allocated on this occasion.
Should you wish to give us the chance to win your trust back, please be assured we will look after you and make your stay exceptional!
We truly wish to be welcoming you back soon.
Warm Regards,
Fabiana Polito
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 5 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2020 par politof, Gestion de l’hôtel
Dear Christelle,
Thank you very much for sharing your feedback, we truly appreciate it.
I am extremely sorry to hear we did not manage to exceed your expectations on this occasion.
We would like to hear from you should you wish to share any further feedback.
We are looking forward to welcoming you back!
Warm Regards,
Fabiana Polito
Front Office Manager
par un voyageur
Idéalement place & calme MAIS chambre/lit minuscul
Publié le 19 janv. 2020 sur HotelsL hôtel est très bien placé , proche de bond street station en recul et a l’écart du bruit
Bien que nous ayons changé de chambre à notre demande , la taille du lit est trop petite pour 2 car elle faisait 120 cm seulement de largeur
La literie et les coussins étaient bons
Le personnel parfait , accueillant souriant , disponible
Nous n’avons pas trop aimé le restaurant peut être était ce les plats choisis !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2020 par politof, Gestion de l’hôtel
Dear Mikael,
I would like to thank you for taking the time to give us feedback.
I am delighted to hear you have enjoyed our central location. I’m so sorry to hear that the room and bed did not meet your expectations and that you found them to be too small.
We truly want to win your trust back and assure you will have a much better stay next time!
We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
Warm Regards,
Fabiana Polito
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par politof, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you so much for your amazing feedback!
We are looking forward to welcoming you back.
Warm Regards,
Fabiana Polito
Front Office Manager
par un voyageur
bon hotel dans le centre
Publié le 30 sept. 2019 sur HotelsHôtel agréable, confort de la literie oreillers et couette très douillet donc parfait pour moi. J'avais une chambre au rez de chaussé sur une courette donc pas de vue mais silence absolu. Petit dej copieux même s'il me manquait des parfums différents de confiture (comme je restait plusieurs jours).
je n'ai pas aimé le parfum ou l'odeur du hall d'entrée.
attention la façade de l'hotel donne sur l'entrée de service d'un grand magasin, il se peut qu'il y ai des bruit de camions... mais c'est qu'une supposition.
bon séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2019 par politof, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you very much for your feedback, we truly appreciate it!
I am delighted to hear you have found our hotel to be overall comfortable and fit for you needs.
I am sorry to hear you found the jams offering not to be too vast and the room being a little noisy in the mornings for the deliveries.
Due to our location, we unfortunately do not have panoramic views.
Please feel free to contact us after making your next booking with us. We will happily arrange any different kind of jam you would like and allocate a higher floor room for you.
We are looking forward to welcoming you back!
Warm Regards,
Fabiana Polito
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par politof, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for your feedback, we truly appreciate it.
Please do not hesitate to contact us after making your next booking with us, we will ensure you will have a 5 stars experience next time!
Warm Regards,
Fabiana Polito
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 7 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2019 par politof, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you very much for giving us feedback!
Please contact us directly should you wish to share more details in regards to how we could have improved your stay further.
Warm Regards,
Fabiana Polito
Front Office Manager
par un voyageur
Calme et bien situé
Publié le 1 avr. 2019 sur HotelsTrès bien situé près de Hyde Park et de Oxford Street, métro à 5 min. Chambre calme, petit déjeuner anglais excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2019 par Karl Markwell, Gestion de l’hôtel
Dear Laurence,
I'm glad to see that you enjoyed yourself and that you liked the breakfast.
I hope that you will return to us soon.
Kind Regards,
Karl Markwell
Reception