Note fondée sur 945 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Tout était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par KAMILA KLOS , Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely, KAMILA KLOS Guest Service Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Super. Concept chambre pour trois personnes dont deux lits et une cuisine très bien. Recommande les petits déjeuners Très bon hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Kamila Klos Guest Service Manager , Gestion de l’hôtel
Positive Review It's always great to hear positive feedback from our guests. We appreciate you taking the time to share your experience and we hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future. Thank you for choosing our hotel for your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Kamila Klos Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
It's always great to hear positive feedback from our guests. We appreciate you taking the time to share your experience and we hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future. Thank you for choosing our hotel for your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Well located in a calm area. All went fine and as my wife was using a wheel chair, we have been proposed for a room adapted. thanks. Maybe a little bit noisy in the corridor that finally it was OK.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par Jer, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations and for any inconvenience this may have caused. We take all guest feedback seriously, and we would like to extend our sincere apologies for any shortcomings you experienced during your stay. Please know that your concerns have been brought to the attention of our management team, and we will take appropriate steps to address the issues you raised. We value your business and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to demonstrate our commitment to providing exceptional service and accommodations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2023 sur Expedia
Hôtel très bien situé, avec plusieurs petits appartement, idéal pour un séjour un peu plus long. Le déjeuner fournis est excellent !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Kamila, Gestion de l’hôtel
It's always great to hear positive feedback from our guests. We appreciate you taking the time to share your experience and we hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future. Thank you for choosing our hotel for your stay!Kamila Guest Service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2022 sur Expedia
Résidence très sympathique avec du personnel très agréable. Bien située pour les visites
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2023 par Residence Inn Guest relation Team , Gestion de l’hôtel
Thank You very much for your feedback, The Residence Inn Tower Bridge looks forward upon welcoming you back in the near future Warm Regards Sharad RekhiGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2022 sur Expedia
Emplacement idéal car dans rue calme est pourtant tout près du centre
4 sur 5
par un voyageur de Boulogne

Publié le 19 juin 2022 sur Expedia
Hôtel très sympa hormis le fait qu’on manquait de serviette et que la literie devrait être changer. Pour le reste, hyper bien situé, personnel très agréable, petit déjeuner ultra copieux et beaucoup de choix (hormis peut-être pas assez de fruits). Ça ne vaut pas un 4* mais plutôt un bon 3*.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2020 sur Hotels
Tres bon emplacement.
5 sur 5
par un voyageur

Super et bien situé

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Tout était très bien. Nous avions la chambre Deluxe, très belle chambre. À 10 minutes à pied de Borough Market et de Tower Bridge.La rue de l’hôtel est belle et comporte plusieurs restos.