Note fondée sur 63 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
peut mieux faire
Publié le 23 janv. 2024 sur HomeAwayattention c est parti!
* Systeme de chauffage en panne en plein mois de janvier -2 degres le soir. 4 petits radiateurs pour nous chauffer tout l appartement. donc sous dimensionné on a du faire un choix chauffer la salle bain ou le salon qui servait aussi de chambre. La panne ne date pas d hier vu la poussiere sur les petits chauffages d appoints
quand on dit à l hote qu on a froid +aucune repons
* Il faudrait penser à nettoyer l'interieur meubles de sdb.... poussiere cheveux
* Graisser la porte de la sdb. elle fait un bruit à reveiller les morts; la nuit cela reveille toute la maison.
* Pas de prise qui fonctionne dans les sdb donc obliger de se secher les cheveux dans le couloir... on est au top
* Pas d eclairage non plus autour du miroir surement du aussi a un faux contact. la prochaine fois je viendrais avec ma caisse à outils mais cela fait beaucoup au prix ou l on paie.
* Et l pompom: la veille on nous previent que personne ne sera la pour nous acceuillir il faut recupere les cles dans une superette à 10min à pied avec les valises = grosse galere.
*Notre hote nous demande aussi de ne surtout rien demander au concierge de l immeuble = mais je vous rassure il ne vous dit meme pas bonjour ni meme vous explique comment ouvrir la porte alors qu il vous voit galerer.... cela n est ni sympa ni correcte.
* Les portes de l'ascenseur sont restees bloque avec nous dedans.... bien qu on est sonné on attend encore qu on vienne nous aider... "aide toi et le ciel t aidera!!!!"
par un voyageur
Excellent emplacement
Publié le 15 avr. 2023 sur HomeAwayUn appartement parfait pour visiter Londres, au bord de la tamise. Très joli, pratique et calme. A choisir les yeux fermés.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2019 sur Expedia
Les photos valorisaient un appartement qui était très quelconque
La salle de bain de la chambre attenante était petite et mal équipée
par un voyageur
A clean & quiet place to rest.
Publié le 25 oct. 2024 sur HomeAwayThe apartment is comfortable, clean & quiet. The Instruction Manuel is excellent. Every short term rental should have these. One thing that could help is better lighting in the bedrooms. Makes reading in bed easier. I will recommend this apartment to my friends & return if I get the chance.
par un voyageur de USA
Publié le 9 oct. 2024 sur HomeAway
par un voyageur
Perfect location
Publié le 12 août 2024 sur HomeAwayWe truly enjoyed our stay in this apartment: it had everything we needed and the location can’t be beat!
par un voyageur de Hallbergmoos
Publié le 10 août 2024 sur HomeAway
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur HomeAway
par un voyageur
Shabby with great location
Publié le 25 juill. 2024 sur HomeAwayConclusion: This place could be very nice with minor maintenance and better furniture. There is nothing major wrong with it.
Pluses:
Location is excellent (but should warn about the 49 steps up stairs to Mansion House tube station and elsewhere).
(Should emphasize directly across the Thames from Shakespeare’s Globe Theatre and within a block of the Millennium Bridge.)
(Consider mentioning pub in building and restaurant next door on the river.)
Size with two bedrooms, living room, and balcony.
Two bathrooms.
Beds are comfortable.
Plenty of closet space.
Washing machine with drying feature.
Dishwasher works.
Floor fans are helpful and effective (important without air conditioning).
Dishes and flatware appear brand new.
Negatives:
Worn out furniture (stuffing showing, covered with blankets, finish coming off table, looks second hand).
Cracked and broken tile with dirty grout in kitchen.
Only one bath towel each.
Enough body wash/shampoo for only one or two days
Shower head support is loose and falls down.
Shower hot water knob button falls off.
Hot water in shower is barely enough for comfort, but elsewhere hot water seems fine.
Toilet seat in the shower room is loose and has detached hinges.
Sink in the hall bathroom drains slowly.
No light on faces in either bathroom.
Washing machine door is loose and not aligned.
Entry lock and especially doorknob are very loose.
Base boards need patching and paint.
Floor fan legs are smashed and the fan wobbles as a result.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,
Thank you for taking the time to share your detailed feedback and for choosing to stay with us. We're delighted that you enjoyed the excellent location and the comfort of our accommodations. Your constructive comments are invaluable to us, and we apologize for any inconvenience you experienced during your stay.
Please rest assured that we are addressing each of the issues you've mentioned. Our team is committed to making the necessary improvements, including furniture updates, maintenance, and ensuring all amenities meet our high standards. We truly appreciate your input as it helps us enhance the experience for all our guests.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and providing you with an even better stay.
Best regards,
John
par un voyageur
Great location, tired digs
Publié le 21 mai 2024 sur HomeAwayGreat location. No so superior as advertised. Somewhat disappointed on arrival. Fresh bed linen and clean kitchen✅ Overall tired furnishings everywhere. Bed sags to almost falling out, on one side. Hard to sleep In the boat room. Drawers in the dresser without bottoms. Haha.
Other bedroom, the bed is very low. Not great for new knees.
Little to no room for a suitcase other than the floor.
We were extremely happy with the location, we saw everything we could. We enjoyed London