Note fondée sur 207 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Rad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, thank you for taking the time to review your stay. We are delighted that you enjoyed your apartment, and hope to welcome you back in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Un grand manque de considération et compréhension.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2024 par Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, thank you for taking the time to review your stay. It would help us to identify any possible areas of improvement if more information could be provided as to why you felt your stay was unsatisfactory, because it seems there were no issues reported during the stay. You were even upgraded to a higher category apartment at no additional cost, so we are slightly confused as to what issues arose, and saddened that we were not given the opportunity to resolve them during your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
We had a lovely stay. Great room, great smiles!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Claudie, thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted that you enjoyed your apartment, and look forward to welcoming you back very soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Très bel appartement très récent. Très bien équipé. Service courtois et attentionné. Secteur un peu loin du centre mais accessible facilement via les transports en communs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Francois, thank you for your wonderful feedback and we hope to see you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Très bon établissement

Publié le 12 avr. 2023 sur Hotels
Excellent séjour pour notre premier voyage à Londres . L'établissement ainsi que le personnel sont tres agréables . N'hésitez pas à réserver
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review and for complimenting our staff and establishment. We look forward to having you stay with us once again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2022 sur Expedia
Overall perfect for a family stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Constance, thank you for taking the time to review your stay. We are delighted that you found your apartments to be suitable for your visit, and look forward to welcoming you back very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2022 sur Expedia
Localisation parfaite. Arrêt de bus juste devant la porte de l' hotel. Métro à 400m, desservant le centre en 15mn. Personnel très accueillant, aimable et serviable, toujours un sourire et un mot gentil, avec un effort pour le faire en français. Très sympa avec les enfants. Établissement très propre, calme et des chambres spacieuses et très bien équipées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2022 par Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Chère Elodie, merci d'avoir pris le temps de donner votre avis sur votre séjour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'appartement, notre service et l'emplacement de notre propriété. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour rester avec nous dans un proche avenir.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2018 sur Hotels
Dommage qu'à ce prix là nous ne puissions pas avoir 1 pastille pour lave-vaisselle par jour, que l'on ne puisse pas avoir un lit supplémentaire (après avoir attendu 48h pour une réponse) car nous étions avec un enfant handicapé et la configuration n'était pas optimum pour nous. Et 48h pour avoir un nombre suffisant de serviettes salle de bains (nous n'avions que 5 serviettes pour 8 !). A ce prix on s'attend à un service de qualité, avec du personnel avenant et pas une réceptionniste qui vous prend de haut...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2018 par guest relations , Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, Thank you for staying with us and I apologize that your apartment was not configured the way you had hoped. I believe one of the guests in your apartment was disabled and I agree the apartment you booked was not suitable but that is because you booked the 4 bedroom superior which has spiral stairs. On your next stay please let us know your requirements before booking so that we could guide you through the apartment types which are majority wheelchair friendly and all have walk in showers. As for the dish washing tablets, this is only provided on arrival along with shampoo/conditioner/shower gel/ slippers and complimentary bottled Evian water. Towels are changed twice a week but you should have been provided with 8 and not 5 and therefore I will certainly address the issue with my reception team and ensure this does not happen again. Hope to see you soon again at Sanctum.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Very good, no complaints at all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Oluwatomisin, thank you for taking the time to review your stay. We are delighted that you enjoyed your apartment and the service provided, and that you found no complaint with your stay. We look forward to welcoming you back again very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Water drains in the shower room didn't working because the floor was too flat. However, clerks were very friendly and politely. I was satisfied with their great services.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ryo, thank you for taking the time to review your stay. We will look into the issue with drainage as this could cause issues moving forward. We are delighted that you enjoyed the service provided and the friendly conduct of our staff. We look forward to welcoming you back very soon.