Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
Absolute Catfish hotel disgusting
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Team Sandman, Gestion de l’hôtel
We do apologize for the inconveniences that you faced. Rest assured we will better serve you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Team Allure, Gestion de l’hôtel
We hope your stay was comfortable Marie-Claude, we apologize for any inconvenience you faced. Looking forward to serve you again with better facilities..
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Expedia
Juste une nuit sûrement à découvrir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Team Allure, Gestion de l’hôtel
Hello Chantal, we appreciate your efforts for sharing your feedback and rating us. Looking forward to serve you again. Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
un bon accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Team Allure, Gestion de l’hôtel
Hello Audace, We are looking forward to serve you anytime with our excellent customer service and provide you a comfortable stay. We highly appreciate your efforts and time for reviewing us. Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2022 sur Expedia
Trop vieux, pas propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2022 par Team Allure, Gestion de l’hôtel
Hello Jean-Francois, Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences. Rest assured that we will take these into consideration to further improve our service.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2022 par Team Allure, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your feedback. We are glad to know your stay was comfortable. Looking forward to serve you again with better facilities.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par Team Allure, Gestion de l’hôtel
Hello Cyril, Thank you for staying with us! We appreciate your rating. Looking forward to serve you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2022 par Team Allure, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay Mr. Yann. We hope you enjoyed your stay. Looking forward to serve you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
The hotel itself was suitable and clean, but could use updating. The areas around the hotel are rather sad and don't feel very safe. The homelessness and open drug and alcohol use is mind-blowing. We had visited London around this same time last year and thought it was bad then. Things definitely seem to have gotten worse in that time-frame.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Team Sandman, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I'm glad to hear you found the hotel clean and suitable, but I’m sorry to hear about your concerns regarding the area. We appreciate your insights, and we’ll pass them along to the appropriate teams for consideration.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Staff friendly and helpful. Room well stocked and for the most part very clean except the carpeting very dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Team Sandman, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad you found our staff friendly and helpful, and we appreciate your comments about the room. We’ll address the carpeting issue to ensure a cleaner experience for our guests. We hope to welcome you back soon!