Note fondée sur 930 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2023 par Team Savera, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome,Thank you for rating us 8.We all look forward to welcoming you in the future,Kind Regards,Savera Guest Service Team
par un voyageur
Excellent
Publié le 16 nov. 2021 sur HotelsComme toujours! Excellent merci
par un voyageur
prochr
Publié le 19 août 2020 sur HotelsJ’utilise cet hôtel souvent et je comprends que dans ces temps de COVID-19 que tout le monde est un peu à bout - mais j’ai trouvé l’habitation pas propre et manque de service pour le petit déjeuner - mais pour moi l’hôtel reste près à où je voudrais être
par un voyageur
Bonne surprise
Publié le 17 oct. 2019 sur HotelsNotre séjour était de courte durée. Nous avons été surpris en bien par le petit-déjeuner offert, car sur hotels.com ce n'était pas prévu. L'hotel est propre, mais nécessite une maintenance.
par un voyageur
Petit déjeuner inclu
Publié le 15 oct. 2019 sur HotelsA notre grande surprise le petit-déjeuner était compris, alors qu'il ne l'était pas sur le site hôtel.com
par un voyageur
I’ll stay again
Publié le 17 sept. 2019 sur HotelsHandy Hotel - often stay here - good for transport into town with Central Line and BR station next door. Free parking- big bonus. Breakfast is a bit limited- they should try and emulate IBIS hotel’s breakfast.
par un voyageur
agrément
Publié le 12 avr. 2019 sur Hotelsbeau voyage à Londres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2019 par Ramada Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,
Thank you for your review.
We are pleased to hear that you enjoyed your trip to London and hope to welcome you again in the future.
Best Regards,
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2018 par Ramada Reservations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,
Thank you for your review.
We are happy to hear that you enjoyed your stay and strive to provide the best guest experience and would appreciate any feedback.
We hope to welcome you in the future.
Best Regards
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
I have stayed here many times over the years. Yes there could be some updates to the rooms. The linen is always spotless.. and bathrooms clean. The staff have always been very nice and helpful when needed.
I enjoy staying there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Savera Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your continued loyalty and for sharing your feedback. We're thrilled to hear that you've enjoyed staying with us over the years and that our team has always been helpful and friendly. We take great pride in maintaining a high level of cleanliness, and we're glad to know you appreciate the spotless linens and clean bathrooms. We're always looking for ways to improve, and your comments about room updates are valuable to us. We look forward to welcoming you back soon!