Note fondée sur 47 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
2,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce lieu était parfait pour moi

Publié le 9 août 2023 sur Hotels
très très pratique tout ce fait online. le chek-in, les codes d accès, de wifi, y a toutes les informations. Y a suffisamment tout ce qu il faut dans la cuisine. la salle de bain pareil. et le lit est confortable et spacieux. Tout est en bonne état et propre. Le tout petit couac, un peu de bruit, les escaliers tout le long du mur de la chambre, on entend tout le passage (perso ça ne me dérange pas) la localisation est hyper pratique, la station farringdon, tellement pratique pour visiter. et à pieds c'est pas loin de shoredich et barbican, mon quartier favori.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Not the Sonder experience I expected - very small and tired apartment, didn’t match expectations based on images.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Your feedback is important to us, and we will relay your thoughts to our team. We hope to host you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Dora, thank you for leaving a review. Please reach out to us at any time if you'd like to share more details about your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

One to miss

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
The blind was broken I tried to undo the cord that was attached to a piece of furniture and the blind fell off. Room smelled. It is noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Janet, your feedback is important to us. We're sorry for the issues in your space. Our team will look into your concerns and work to remedy any present issues. We understand this is a lively area prone to noise, and we apologize for any disturbance caused. Please get in touch with us before your next stay; we can provide complimentary earplugs and a white noise machine. While we understand that may not fully solve the problem, we want to help reduce the street noise however we can.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Neil, thank you for leaving a review. Please reach out to us at any time if you'd like to share more details about your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Close to everything but many small issues

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
A clean, small apartment very close to the city center. The room was extremely hot even in May outside temperatures. Despite a paid early-check the room wasn't ready. The door code stopped working and it took 30min to get a new one in the middle of the night. The room neighbors had similar issues. The customer service online was very kind and helpful when solving the issues but they shouldn't have occurred in the first place. I got a partial refund as promised.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're glad you appreciated the cleanliness and central location of our apartment. We apologize for the discomfort caused by the heat and for the inconvenience with your early check-in and door code. We're pleased our customer service team could assist you, but we agree these issues should not have occurred. Your experience highlights areas we need to improve, and we appreciate your understanding. Thank you for giving us the opportunity to address your concerns with a partial refund.