Note fondée sur 333 évaluations de clients

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3,9 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par St. David's Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team works hard to ensure that every guest has a memorable experience, and it’s great to know we met your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Bon séjour

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Hôtel idéalement situé à proximité de la station de métro Paddington. Le personnel est très aimable. Les chambres sont propres et bien décorées. La literie mériterait toutefois d’être remplacée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par St. David's Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re pleased to hear you found our location convenient and our staff friendly. We're glad you liked the cleanliness and decor of the rooms. We appreciate your suggestion regarding the bedding and will certainly look into it. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
I vill be back if I am coming again in London
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par The St. David's Hotel Team, Gestion de l’hôtel
We're thrilled to hear that you had such a positive experience with us! We would be delighted to welcome you back whenever you visit London again. Thank you for your kind words!
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé pour cœur séjour à Londres

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Hôtel assez bien situé à Paddington. Chambre un peu vieillotte mais propre. Nous avions deux chambres et une était rénové. Personnel sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par St. David's Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed our convenient location and found our staff friendly. We're in the process of renovating our rooms and appreciate your understanding. We hope to welcome you back soon and offer an even better experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Accueil super ! Les réceptionnistes et les maids très agréable ! Je ne peux que recommander ce petit hôtel super bien placé avec la gare de Paddington à même pas 2min à pieds !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par The St. David's Hotel Team , Gestion de l’hôtel
Dear Sarah,Thank you for your wonderful review! We’re thrilled to hear you enjoyed the warm welcome from our team and appreciated our location.Your recommendation means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Bonne localisation
2 sur 5
par un voyageur

If you like planes….

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
The room was in what they call, the basement. Every 3 minutes you would hear what sounded just like planes taking off. I think I had 3 hours sleep total. Room was very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par St. David's Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are sorry about the noise disturbance from the underground. The operators usually grind the surface of the rails every year to keep the noise and vibrations to a quiet rumble which are normally felt in the lower ground level rooms only. Unfortunately, the operators have not been able to do their annual maintenance for 4 years now and this has been impacting on the experience of our guests - the Bakerloo Line service is from 5:30am to midnight. As you can imagine, it is hugely frustrating and upsetting to us to have unhappy customers for something that is beyond our control and for noise/rattling that can be minimised if the maintenance works are done. We will continue to convey this message to the underground operators and hope they will do the necessary works immediately. Again, we are sorry that you have had this experience and we do hope it doesn't put you off visiting us in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par St. David's Hotel Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback! Your satisfaction is important to us, and we hope to welcome you back for an even better experience in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par The St. David's Hotel Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is important to us, and we hope to welcome you back for an even better experience in the future!