Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ottavia, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, thank you for choosing to stay with us at St Martins Lane, and taking the time to provide us with your feedback.We value our guests and understand how important it is to offer exceptional service, we also very much appreciate your business and hope that you will remain a regular guest.Thank you, taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon!Warm regards, Ottavia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Arty, Gestion de l’hôtel
Dear Laetitia Stéphanie,Thank you for taking the time to leave a review! We're glad to see you had a positive experience with us. If there’s anything we can do to make your next stay even better, please don’t hesitate to share your thoughts. We hope to welcome you back soon!Best regards.
3 sur 5
par un voyageur

Evitez le petit déjeuner

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Hôtel très propre et chambres confortables mais un peu exiguës. Très bon emplacement, nous avons pu faire énormément de choses à pieds. En revanche, je ne recommande pas le petit déjeuner (nous l'avons pris 4 fois). Le service est extrêmement long, de simples cafés sont servis très tard après que vous ayez fini de manger, les recettes sont mal exécutées (un Açai Bowl sans fruits, des omelettes à peine cuites, des pancakes avec des accompagnements simplement oubliés, ...) et il faut demander plusieurs fois à plusieurs personnes pour être sûr que votre commande n'a pas été oubliée. Lors de notre départ, personne ne nous a demandé comment s'était passé notre séjour, cela aurait été l'occasion d'expliquer ceci ailleurs qu'ici ; mais j'ai l'impression que l'hôtel souhaite compresser ses coûts ce qui se voit dans la qualité de service. Je vous recommande l'hôtel pour son emplacement et sa propreté, mais si vous souhaitez un bon petit déjeuner, optez pour des options à l'extérieur ou dans un autre hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ottavia , Gestion de l’hôtel
Dear, Thank you for choosing to stay with us at St Martins Lane, and taking the time to provide us with your feedback.We value our guests and understand how important it is to offer exceptional service, we also very much appreciate your business and hope that you will remain a regular guest. We sad to hear that we did not meet your expectations. We will be sure to pass your feedback to the relevant department.Thank you, taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon!Warm regards, Ottavia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Superbe hôtel. Très bien placé et très propre. Nous séjournions dans une chambre supérieure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Arty, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre commentaire élogieux! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel ainsi que notre emplacement et la propreté de nos chambres. C'était un plaisir de vous accueillir dans une chambre supérieure. Nous espérons vous revoir bientôt!Bien cordialement,Arty & The St Martins Lane Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Joao Pita, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Thank you for your review, we're thrilled to hear that you loved your stay! We take great pride in providing a memorable stay. We hope to welcome you back again soon! Warm regards, Joao Pita
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Kaisha , Gestion de l’hôtel
Dear Sandrine, Thank you for your review, we're thrilled to hear that you loved your stay! We take great pride in providing a memorable stay. We hope to welcome you back again soon! Warm regards, Kaisha
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Très bon emplacement, personnel très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Ottavia, Gestion de l’hôtel
Dear Salmon. Thank you for choosing to stay with us at St Martins Lane, and taking the time to provide us with your feedback.At Morgans Originals, we strive to curate memorable moments and create destinations at each of our properties. Salmon, we value our guests and understand how important it is to offer exceptional service, we also very much appreciate your business and hope that you will remain a regular guest. We are glad to hear you enjoyed the amazing location and our wonderful staff service! Thank you, taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon!Warm regards, Ottavia
4 sur 5
par un voyageur

Excellent 4 stars hotel

Publié le 14 août 2023 sur Hotels
Tout est OK : literie, air conditionné, douche, calme, espace, etc ... Le staff est particulièrement sympa et réactif C'est je pense un tres bon 4 etoiles ... mais le cadre et les services ne justifient clairement pas une 5eme etoile quand même ... il y a de l'inflation aussi sur les etoiles sur hotels.com depuis un certain temps je trouve.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Jose & the St Martins Lane London team , Gestion de l’hôtel
Dear Pascal, Thank you for choosing to stay with us at St Martins Lane, and taking the time to provide us with your feedback. We are very sorry to hear that we didn’t meet your expectations during your visit. We appreciate your candid comments and will learn from them to help us improve in the future. Please know that your feedback has been shared with the broader team and will be addressed immediately. You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon! Warm regards,Jose & the St Martins Lane London team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Small room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Jenni, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Pierre, My name is Jenni, Junior Assistant Front Office Manager at St Martins Lane, it is a pleasure to e-meet you. Thank you for choosing to stay with us at St Martins Lane, and taking the time to provide us with your feedback. We are sad to hear that we did not meet your standards in regards to the room size, we do have other room categories available if you do decide to give us a second chance. Please know that your feedback has been shared with the broader team and will be addressed. We hope to see you again soon here at St. Martins Lane London Hotel. Warm regards, Jenni
5 sur 5
par un voyageur de Havre aux Maisons

Publié le 26 avr. 2023 sur Expedia
Hôtel situé au coeur de l’action de Londres. Personnel attentionné. Hôtel très propre. À y retourner !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par Ali Alnawafleh , Gestion de l’hôtel
Dear Luc, Thank you for your wonderful review of St Martins Lane, London. We are pleased to hear, that you had a lovely stay with us. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. Your kind comments about our location are highly appreciated. Again, thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back again very soon. Kind regards, Ali A