Note fondée sur 1 011 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Paulo, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Charles,Thank you for choosing to stay with us and we are glad to read that you had a top experience.We look forward to welcoming you again soon.Kind regardsPauloHotel Duty Manager
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Bon sejour
Publié le 16 août 2022 sur HotelsSéjour bien passé en famille. Un soucis de Clim le 2eme jour mais à été réglé rapidement par l’hôtel. Hôtel bien placé et bon petit dejeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Dan - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Un grand merci Célia pour votre avis et vos commentaires.
C'est un plaisir de lire que vous avez passé un agréable séjour chez nous.
Nous apprécions vos commentaires concernant notre excellent emplacement et notre délicieux petit déjeuner.
A bientôt pour une autre visite mémorable.
Cordialement, Dan
par un voyageur
Weekend Stay with Baby
Publié le 25 juill. 2022 sur HotelsI do recommend the hotel if you are looking for a nice place to stay in west london... unless you are travelling with a baby. We loved the hotel location but the staff really lack of humanity !!! The hotel refused to warm our baby's food, giving each time different random excuse: the worst being that the microwave in the kitchen was only for the staff. If you are not able to provide the minimum service to parents with kids, you should advertise your hotel as a Adult Only Hotel... Having to cross the road to find a shop that was kind enough to warm baby's food is ridiculous...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par Dan - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for sharing your feedback.
While appreciating your positive comments about Copthorne & Millennium Hotels, we are sorry to hear that you did not have a fully enjoyable stay.
As much as we wanted to help, we would like to mention that it is standard procedure in any Hotel in the UK not to interfere with any food or drinks belonging to Guests, e.g. warming or cooling, due to health and safety reason.
Thank you for understanding and again apologies for the miscommunication.
We do hope that we will have the opportunity to welcome you back in the future and make it right for you.
Kind regards,
Dan
par un voyageur
fine
Publié le 22 oct. 2024 sur HotelsThe room was clean but eh bathroom needed maintenance and the windows needed a service
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Excellent hotel.
Publié le 20 oct. 2024 sur HotelsFantastic stay. Lovely and clean, comfortable bed, big room. Was perfect for us.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Sehr einfach , war ok
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Paulo, Gestion de l’hôtel
Dear Selwyn,Thank you for choosing to stay with us and taking the to share you experience with us.We look forward to welcoming you again.Kind regardsPauloHotel Duty Manager
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Staff were nice property was clean and within easy walk of tube station, however tvs in both rooms did not work and showers didnt work for first 3 days despite complaining each morning before we left.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Paulo, Gestion de l’hôtel
Dear Ian,Thank you for choosing to stay with us.While the staff and cleanliness were great, we are sorry to read that the TVs and showers did not work.Please accept our apologies.We hope to be able to welcome you again for a better experience.Kind regardsPauloHotel Duty Manager