Note fondée sur 901 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Hôtel très calme, très propre, petit déjeuner delicieux. Parfait pour un séjour à Londres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Polixenia Mitrache – Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud, We appreciate you taking the time to write such kind remarks about your recent stay at the Bermondsey Square Hotel. We are happy that you found our accommodation and ambience to be up to your standard and that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure to welcoming you again soon!
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Polixenia Mitrache – Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Corinne, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us after your visit at Bermondsey Square Hotel! We hope to have the pleasure to welcoming you again soon! Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Polixenia Mitrache – Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mahfoud, Thank you for your positive feedback regarding your recent stay at Bermondsey Square Hotel! We do hope to have the pleasure of welcoming you back again very soon. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Polixenia Mitrache – Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Corinne, Thank you for your positive feedback after your recent stay with us! We do hope to have the pleasure of welcoming you back again very soon. Kind regards,
par un voyageur
Hotel confortable et bien situé
Publié le 7 juin 2023 sur Hotels5 nuits a londres en famille. Hotel situé a 10 min a pied de The Shard ou la station london Bridge. Vous pourrez egalement aller a pied a Tower bridge et la tour de londres.
Chambre familiale grande mais chaise de bureau pas du tout pratique. Resto de l'hotel peu onereux et superette en face. On apprecie les petits gateaux et chips mis a dispo dans la chambre.
Pleins de petits resto dans les environs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par b2, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave feedback in regards to your experience with The Bermondsey Square Hotel. All feedback is highly appreciated, as we are constantly trying to improve our services towards all our guests.
par un voyageur
Publié le 27 mars 2023 sur Expedia
It was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2023 par Elena Putinelu - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Good evening Arnauld, Thank you for taking the time to leave feedback in regards to your experience with The Bermondsey Square Hotel. All feedback is highly appreciated, as we are constantly trying to improve our services towards all our guests. I am happy that you found our accommodation and ambience to be up to your standard and that you enjoyed your stay with us and I hope we will have the chance to welcome you again as our guest. Kind Regards, Elena Putinelu Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 7 mars 2023 sur Hotels
Hôtel bien situé à proximité de la gare London Bridge et de rues animées pour manger le soir. En revanche, le staff était plutôt décevant en terme de service. L'ascenseur est tombé en panne, j'étais au 5ème étage avec une grosse valise.Aucune communication.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2023 par Elena- Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Good evening Mr Jean-Baptiste, Thank you for taking the time to leave feedback in regards to your experience with The Bermondsey Square Hotel. All feedback is highly appreciated, as we are constantly trying to improve our services towards all our guests. Please accept my apologies for not being able to meet the customer service standards we strike for on this occasion. I do apologise for the inconvenience created but at the moment we are doing crucial improvement works on the elevators and had to keep them out of service. I hope we will have the chance to welcome you again as our guest and turn your experience around. Kind Regards, Elena Putinelu Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par b2, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to leave feedback for us, I am pleased to see you had a good experience with us.We hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2022 par Andrea , Gestion de l’hôtel
Good evening, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us, I am pleased to see you had a good experience with us.We hope to welcome you back soon.Kindest Regards,Andrea Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2022 par b2, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave feedback for us, I am happy that you enjoyed your time here and enjoyed the experience with us, We hope to welcome you back soon.