Note fondée sur 951 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Chantal,Thank you for choosing the Crown London.We are pleased you had a good visit and hope you will return next time you are in London.Best wishes,Craig
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Didier,We thank you for your rating and are pleased you had a good visit to the hotel. Please stay again next time you are in London.best wishes,Craig
par un voyageur
Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Geoffrey,We thank you for your recent stay and pleased you had a good experience.Please visit again in the future,Best wishes,Craig
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Un hotel agréable, propres avec de vaste chambre .
Le restaurant est situé à côté dans une autre bâtisse réellement magnifique. Lors de notre séjour , un mariage africain en tenue traditionnelle à l’étage Bentley. Toute au long du séjour une agréable musique douce était diffuser. Un plaisir pour les oreilles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Carole,We thank you for your recent stay and pleased you had a good experience.Please visit again in the future,Best wishes,Craig
par un voyageur
Satisfaisant
Publié le 2 mars 2024 sur HotelsDommage que chambres ne reflètent pas l’état général de l’hotel ( le hall d’entrée, le restaurant, le pub ainsi que le personnel sont très sympathiques).
Nous avons passé un agréable séjour en famille, l’hôtel est tés bien desservi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Elisabeth,We thank you for your recent stay.So nice to read your feedback regarding our staff and you like the location. We are also making changes around the building in general. We do hope you will visit again next time you are in London.Best wishes,Craig
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par The Crown London Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Yannis,We are pleased you had a good visit - come back again.Best wishes,Craig
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2023 par The Crown London Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello dear guestWow 10 out of 10 - amazing and we thank you.We are delighted you had a nice experience at the Crown London Hotel. We thank you for staying with us and hope we can welcome you back in the future.best wishes,CraigGeneral Manager
par un voyageur
Excellent séjour
Publié le 10 oct. 2022 sur HotelsUn séjour très agréable, les transport sont situés a proximité (bus, underground, train). Un excellent rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2022 par The Crown London Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Alice,Wow thank you so much for your recent stay and wonderful review.We are delighted you had a great experience and see the hotel as good value for money too.Only one thing to do - come back soon Alice!!!Thank you again.Best wishes,CraigGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Valerie,
Thank you for your review and your stay.
We are delighted you had a good stay at the hotel and we hope you will return next time you are visiting London.
Thank you.
Best wishes,
Craig
General Manager
par un voyageur
Well below expectations!
Publié le 28 juill. 2022 sur HotelsFamily stay - not to be recommended
Air Conditioning was not functioning during usually hot weather.
Breakfast only served until 9am; some personnel (not all) very rude with clients. No possibility fo instance to have a table for 4 people at breakfast.
Not very clean and lack of modernity.
receptionist was however very good and breakfast welcoming person very kind; for the rest of the staff, they would certainly have preferred not having guests
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Craig - Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bertrand,
We are sorry you did not fully enjoy your stay.
Our company has just acquired the hotel and please be assured we are making changes to the property. We also apologise for some of the staff encounters which is not the usual at the hotel. But good to see the reception team did their best for you.
We do hope you will give the hotel another try in the future so you can see the changes made.
best wishes,
Craig
General Manager