Note fondée sur 394 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Expedia
L’hôtel montre des signes de fatigue évidents. Bruit étrange, intermittent dans le bar qui est par ailleurs magnifique. Difficile d’expliquer qu’un hôtel si soucieux du détail puisse tolérer un pareil bruit de vibration dans un lieu qui a vocation à être apaisant. Ma chambre -la 106- n’est pas à recommander. Très joli petit salon mais chambre et salle de bain vraiment à l’étroit. Mécanisme de la porte d’entrée défectueux. L’hôtel se distingue par son personnel exceptionnel, une constante au fil des années.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par N.Consigli, Gestion de l’hôtel
Dear Stephan,Thank you so much for your recent review. I am happy to hear that my staff was outstanding during your stay and they helped you with any requests. Equally sorry to hear about the noise in the Bar and that your room didn't match your expectation. We do have different categories in various sizes from level entries to Presidential Suite that can welcome any guests preference. I will leave a note on your profile for your next stay so we can be more attentive on your room allocation. Also I will speak to my Chief Engineer to address the door issue and the noise in the Bar area as per your note. I thank you again for your precious feedback and I do hope that we will have another opportunity to show you the real "The Franklin" experience next time you are in London.Warmest regards,Niccolo ConsigliInterim Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2021 sur Expedia
ABC
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2020 sur Expedia
Équipement neuf/calmez/propreté /gentillesse du personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par Michele, Gestion de l’hôtel
Greetings from The Franklin Hotel! We would like to thank you for sharing your experience with us and for your great feedback. We are delighted to know you enjoyed your stay with us and hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Best regards, Michele Rondeau - Front of House Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2019 par Michele Rondeau, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. and Mrs. Vukmanovic, Thank you very much for your nice review about your stay at The Franklin Hotel. We are delighted that you enjoyed your time with us and that you have appreciated the service provided. We hope to have the opportunity of welcoming you back very soon. Kind regards, Michele Rondeau Front of House Manager
4 sur 5
par un voyageur

On reviendra!

Publié le 8 déc. 2019 sur Hotels
Le personnel est très dévoué! Même si c’est un service un peu à l’italienne! Somme toute, on avait l’impression qu’on bénéficiait d’un service très personnalisé et c’est ce qui caractérise un hôtel de cette taille! L’hôtel est très cosy, le seul bémol c’est la taille des chambres, très jolies par ailleurs!Excellente situation à deux minutes de Harrods!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2019 par Sara - Assistant Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Vukmanovic, Thank you very much for your nice review about your stay at The Franklin Hotel. We are delighted that you enjoyed your time with us and that you have appreciated our personalized service. We hope to have the opportunity of welcoming you back very soon. Kind Regards, Sara
5 sur 5
par un voyageur de Montreal Canada

Publié le 9 oct. 2019 sur Expedia
Personnel très aimable et toujours prêt à rendre votre séjour agreable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2019 par Sara - Assistant Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Blouin, Thank you very much for your nice review about your stay at The Franklin Hotel. We are delighted that you enjoyed your time with us together with your wife. We hope to have the opportunity of welcoming you back very soon. Kind Regards, Sara - Assistant Front of House Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2019 sur Expedia
Good location. Quiet hotel Exceptional service. Room are smallish but very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2019 par Michele Rondeau - Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings from The Franklin Hotel! First of all, we would like to thank you for choosing our property for your recent stay in London and for taking the time to share your great feedback. We are delighted to know that you enjoyed your time with us as well as the facilities and services offered. We are looking forward to welcome you back at our hotel in the near future. Best regards, Michele Rondeau - Front of House Manager
5 sur 5
par un voyageur de canada

Perfect from A to Z

Publié le 3 mars 2018 sur Expedia
Everything was absolute perfection. From the kindness of the staff to the utter beauty of the Hotel. We loved it and would come back anytime.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2018 par Nicolas Esclapez, Gestion de l’hôtel
Dear Olivia S, Thank you very much for your great feedback. I am glad you had a nice experience at The Franklin Hotel and that the service provided was up to your expectations I look forward to welcoming you back very soon Kind Regards, Nicolas
5 sur 5
par un voyageur

Superbe Hôtel Londonien

Publié le 15 janv. 2018 sur Hotels
Très bon service dans cet hôtel très British. Proximité des grands magasins et métro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2018 par Nicolas , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Thierry, Thank you very much for lovelyreview about your stay with us at The Franklin Hotel London. We are glad that you found the location convenient and that the service provided was up to your expectations. We hope to Welcoming you back very soon Kind Regards, Nicolas