Note fondée sur 379 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Très bien situé pour le transport en commun. Il y a une petite épicerie juste devant l’hotel qui a été très pratique pour nous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Chère Lyne, merci pour vos aimables commentaires. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et notre emplacement et espérons vous revoir.
5 sur 5
par un voyageur

Top

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
Les chambres de l'hôtel sont très bien, les personnes à l'accueil sont très sympathique et aidant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Chère Déborah, nous avons été ravis de lire votre charmant commentaire. C'est avec plaisir que nous vous accueillerons à nouveau.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2022 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Dear Yann, thank you for sharing your review. Our team have tried to contact you as we can see that you have two different scores for the same stay dates, so would appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel au service décevant.

Publié le 21 nov. 2022 sur Hotels
L'hôtel est plutôt bien, dommage que le café et jus de fruit en libre service soit vraiment mauvais. Sur un séjour de 5nuits nous avons dû réclamer le nettoyage de la chambre à l'accueil et il n'a même pas été réalisé le jour même alors que nous l'avions demandé le matin à l'accueil. Le personnel a l'accueil n'est pas très aimable non plus en fonction de la personne.. Je
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2022 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Dear Yann, thank you for sharing your review. Our team have tried to contact you as we can see that you have two different scores for the same stay dates, so would appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Great stay especially for a citybreak stay in london, gorgeous views and spacious room with good facilities. Great location and very good access to transport links and other gems to visit in East London. However, the room I have been given did not have the nicest bathroom there was mo ventilation so felt stuffy and had an odd smell and no shower barrier so the whole bathroom floor would flood after showering. Breakfast is great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Dear Alma, thank you for sharing your review of your city break. We are pleased that you enjoyed the apartment facilities, location and view, but take onboard your feedback regarding the bathroom and hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Requested early check in and my request was accommodated. Would recommend to others and I would stay over again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mariahm. thank you for sharing your excellent review and recommendation. We are delighted that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur de Heelsum

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Brand new building, perfect location, station around the corner
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
The bed was not as clean as it should have been. Dust balls and other lint that made it seem like it was not recently cleaned. Lights in bathroom didn’t work so took a shower in the dark. On the last evening, there was a loud buzzing sound all night. I slept 2 hours and then boarded a 9 hour flight. Liked the facilities but disappointed the room didn’t seem to be checked for things like lights just not working.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jenny, thank you for sharing your review. We are pleased that you enjoyed the facilities, but sorry not to have met our normally high standards of housekeeping service. We hope to have the opportunity of delivering the perfect experience on a future occasion.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We were disappointed to see your rating and would be grateful if you could share details regarding your stay as we welcome the opportunity to improve the guest experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Sheets/pillows on the bed smelled horrible, like they'd been sweated on and used. No real room cleaning, even on request. Weird shower that gets entire bathroom floor wet. Quite noisy from traffic in the area. We got a note on the second day that water would be unavailable all day on our third day.. first time I have ever been told in a hotel that water is not available! Staff were nice. Concept is nice, and the tea/coffee is a nice perk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par The Gate Team, Gestion de l’hôtel
Dear Spencer, thank you for sharing your review and feedback. Our team will be in touch with you to discuss your stay as we welcome the opportunity to improve the guest experience.