Séjour au Greenwich.À 10 minutes de marche de hôtel du quartier Greenwich, vous trouverez Tamise et Greenwich Park (parc). De plus, The O2 est à moins de 3 km et ExCel London (parc des expositions) est à moins de 10 km.
À proximité
Greenwich Park (parc) - 5 min à pied
Cutty Sark (navire) - 13 min à pied
The O2 - 4 min en voiture
ExCel London (parc des expositions) - 10 min en voiture
Tower Bridge - 14 min en voiture
Transport
Gare de Maze Hill : à 5 min de marche
Station du DLR Cutty Sark : à 14 min de marche
Londres (LCY-London City) : à 25 min en voiture
Restaurants
River Gardens Cafe - 6 min à pied
The Pelton Arms - 4 min à pied
Cutty Sark Tavern - 6 min à pied
Avocado and Coffee - 4 min à pied
Plume of Feathers - 7 min à pied
À propos de cet hébergement
The King William Hotel
Hôtel 3 étoiles de golf près de The O2
There's a restaurant on site. You can enjoy a drink at the bar/lounge.
22 guestrooms or units
Front desk (limited hours)
Storage area for luggage
Newspapers in lobby (free)
Bar or lounge
Dining venue
The King William Hotel propose 22 chambres dotées de : cafetière-théière et séchoir à cheveux. Un téléviseur à écran plat de 22 po avec chaînes par câble.
La salle de bain comprend : douche et articles de toilette (gratuits). Cet hôtel à Londres offre gratuitement un accès à Internet sans fil. L'entretien ménager est assuré tous les jours et le service suivant est disponible sur demande : fer et planche à repasser.
Langues
Anglais, hindi, lituanien, polonais, russe
Commodités de l’hébergement
Internet
Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
Repas et boissons
Un bar-salon
Un restaurant
Activités
Terrain de golf adjacent de 9 trous
Accessibilité
Aucun ascenseur
Commodités de la chambre
Divertissement
Téléviseur à écran plat de 22 po avec chaînes par câble
Chambre
Draps fournis
Salle de bain
Articles de toilette gratuits
Douche
Salle de bain privée
Séchoir à cheveux
Serviettes fournies
Repas et boissons
Bouilloire électrique
Cafetière-théière
Service aux chambres
Autres
Bureau
Fer et planche à repasser sur demande
Politiques
Arrivée
Arrivée de 15 h à 22 h
L'arrivée hâtive est octroyée selon la disponibilité.
L'arrivée tardive est octroyée selon la disponibilité.
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans
Départ
L’heure limite de départ est midi.
Le départ tardif est octroyé selon la disponibilité.
Instructions spéciales pour l’enregistrement
La réception est ouverte tous les jours de 11 h à 22 h.
Le personnel de la réception accueillera les clients pendant des heures restreintes.
Méthodes d’accès
Réception à des heures restreintes
Enfants et lits supplémentaires
Children are welcome.
Rollaway/extra beds are not available.
Cribs (infant beds) are not available.
Types de paiement
Renseignements importants
À savoir
Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit. L’argent comptant n’est pas accepté.
Cet établissement se réserve le droit de préautoriser la carte de crédit du client avant l'arrivée.
Cet hébergement comprend le dispositif de sécurité suivant : une trousse de premiers soins.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise.
Cet établissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard. L’argent comptant n’est pas accepté. Cet établissement se réserve le droit de préautoriser la carte de crédit du client avant l'arrivée. Pour assurer la sécurité des clients, chaque hébergement de l'établissement comprend une trousse de premiers soins.
Hébergement également appelé
king william hotel london
king william london
King William Hotel
OYO The King William Hotel
The King William Hotel Hotel
The King William Hotel London
The King William Hotel Hotel London
Avis pour The King William Hotel
Avis
6,6
Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.
Note de 10 – Excellent, d’après 9 avis sur 88." "
10 – Excellent
9
Note de 8 – Bien, d’après 34 avis sur 88." "
8 – Bien
34
Note de 6 – Acceptable, d’après 22 avis sur 88." "
6 – Acceptable
22
Note de 4 – Médiocre, d’après 14 avis sur 88." "
4 – Médiocre
14
Note de 2 – Terrible, d’après 9 avis sur 88." "
2 – Terrible
9
6,8/10
Propreté
6,6/10
Service et personnel
6,4/10
État et installations de l’hébergement
2,0/10
Écoresponsabilité
Avis
6/10 – Acceptable
MARYSE
19 nov. 2017
Points faibles : Confort de la chambre
Très bruyant
Final ATP Londres tennis à l’O2
MARYSE
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
8/10 – Bien
johan
13 mars 2017
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
hotel bien placé mais pas de petit déjeuner
mon séjour était positif
johan
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
9 nov. 2016
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
4/10 – Médiocre
evangeline
31 oct. 2016
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Not great!
The room was big but not in a great state.
I had to wait for one hour for my breakfast.
evangeline
10/10 – Excellent
Tristan, Raismes
18 juill. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Weekend King Williams Hotel
Un très bon accueil par l'hôtesse, des explications claires sur le fonctionnement et le déroulement du séjour. Une chambre confortable, un petit déjeuner compris dans le prix excellent, une proximité des commerces, lieux visitables et transport parfaite. Aucun soucis durant le déroulement du séjour. Je recommande sans hésiter.
Tristan
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 déc. 2021
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very disappointing
Arrived at the hotel only to be told that they had no booking under my name. Apparently it's now under new management and all previous bookings have not be honoured. Had a triple room for £84 - told they could provide a single at £119 and a double at £199. Contacted Hotels.com for help - again useless. Only informed that no charge for the original booking had been taken. They even sent me an email later in the day asking how my checkin experience was!!! Offered no help in trying to find an alternative. Had to pay the new price for very disappointing rooms. Major road directly outside was noisy throughout the night. Single glazed windows meant zero sleep. 1 star hotel rating at best. Avoid!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
4/10 – Médiocre
Steven
Voyage d’affaires
20 mars 2021
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Poor and shabby accommodation
I was very disappointed, the place was shabby, bannister coming off the wall. The room was strange, tv in the wrong place, bed was unstable and creaky. I asked for my money back as I wasn’t staying there. The man was aggressive and would not listen. Refused to give me a refund. Very upsetting.
Steven
Séjour de 1 nuit en mars 2021
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2020
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Good cheap hotel
The room was nice
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
17 oct. 2020
it was okay for the price I paid
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
8/10 – Bien
Carl
4 oct. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Carl
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 – Bien
Adrienne
28 sept. 2018
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Great for a night!
Perfect location with easy walk to O2 or to Greenwich market. Fairly basic room; double bed (nice & long which was lucky as I'm tall & my heart sank to see a bed with bed ends)! 2 cupboards & a dining chair (bedside cupboard would've been nice). Radiator never got warm except the one in the bathroom did. Tea making facilities but no hairdryer or spare pillows, blanket or shower mat. We would have liked a coat hook on the door or hooks on the wall. However it was & quiet which was great & very clean with nice big towels. We'd probably stay again but not for any long stay.
Adrienne
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
10 sept. 2018
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tiny room
My complaints about finding a cockroach was not taken seriously. Dust and forks were behind bed when I tried to kill the cockroach. Shower head was bad and no breakfast.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
6 sept. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
10/10 – Excellent
Rebecca
27 août 2018
One night stay for a concert at the o2
Great location for the o2 only about a 15 minute walk. Also on a street with plenty of amenities. Very friendly staff. Basic but just what you need for one night.
Rebecca
Séjour de 1 nuit en août 2018
4/10 – Médiocre
jörgen, jönköping
13 août 2018
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Skithotell
Knakande säng väldigt högt . Hår i nybäddad säng. Vattenskador under heltäckningsmattan
jörgen
Séjour de 2 nuits en août 2018
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
30 juill. 2018
Points faibles : Service et personnel
Cheap sleep option for the O2, nothing more.
If you are looking for a cheap sleep for the O2 then this will do.
Nothing else really, there is very little in the area and no one around if the bar is closed.
It was a very warm night so we had to sleep with the windows wide open so it was very noisy from 6am.
The O2 is 20 mins walk but plan to eat and drink at the venue.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
4/10 – Médiocre
SW, 日本
8 juill. 2018
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very disappointing in terms of quality and managem
I have to start by qualifying this review.
I missed a connecting flight that meant I was left high and dry by the delightful Easyjet team at Luton whilst trying to get to Inverness. It meant I needed to arrange alternative transportation so as to get to Inverness. In the end it involved 9 transportation steps and the hotel. I made a mistake and booked the hotel for the wrong night so accept that some of the fault lies with me.
However, I spotted this when arriving at the hotel because they did not have me registered and immediately informed the management of the hotel. There response was that this was an Expedia booking so if I wanted to try to get my money back for the wrong booking then I had to contact Expedia direct. The hotel was not willing to just switch the night so to speak allowing me to stay for Friday against the Saturday booking.
So I paid for the additional night and immediately called Expedia who in turn called the hotel but no one was answering so in the end I found the manager (I believe she was the manager) and handed the phone over. All was looking good in that the manager made all the right "noises" during the call and we agreed that I would phone through again the next day when the hotels computer system was switched back on.
Next day comes and again a problem in getting the manager so Expedia agreed to chase them for me. Eventually I got a call back saying that the hotel was not willing to refund the money. So much for the integrity of its staff!
Antony
Séjour de 1 nuit en juin 2018
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
28 juin 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
First time I’ve stayed away from the centre of Greenwich. I found the hotel comfortable and access to the DLR and mainline rail service easy. Plenty of places to eat nearby and it’s only three or four stops on the bus to Greenwich market.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
25 juin 2018
Points forts : Propreté, service et personnel
Kings William Hotel Overnight stay
I booked up for the simple reason of having a place to sleep overnight as I was attending the O2 arena in the area and this hotel provided me with exactly that. I didn't have any high expectations, as I had a pretty good idea what the place was like and was generally happy. Links to the O2 are very good with local buses going in either directional, 30 minutes on foot and the train station (10 minutes away
I would not recommend this place if you are looking for romance or a long stay. The room was very cramped I had to climb over my partner in the morning, but the place was tidy and fairly clean. Bed was very comfortable, but don't expect air conditioning cause there isn't any and if you have the window open it can get a little noisy cause of its location. Lighting and carpet in general areas needs a face lift and refit. No breakfast or any food on offer, but there are options on the same street for great food and reasonable price. This is your very basic hotel for overnight stay only.
Lady who was on the desk was very polite, accommodating and extremely helpful... Service was definitely not an issue here. As I say... it did exactly what I needed to, so I cant fault the place in that respect whats so ever.
Great service, good hotel (but your very basic overnight stay hotel) and needs a little bit of a face lift.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
25 juin 2018
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Hmmmm...tvivlsomt.
Hmmmmm.....portien kunne knap nok engelsk.... meget lille seng. Store lange sorte hår i bruseren......
Fin beliggenhed i forhold til O2 og busser.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
10/10 – Excellent
Alison, Ringwood Hampshire
7 juin 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The hotel is clean and comfortable. Its close to the O2 so I find it convenient and a good price. The staff are friendly and I have got to know them having stayed at the hotel on several occasions now
Alison
Séjour de 1 nuit en mai 2018
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
14 mai 2018
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
8/10 – Bien
Steve , Portsmouth
6 mai 2018
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Nice clean room. Good location. Rooms a bit noisy, you can here people moving around. Would definitely stay again.
Steve
Séjour de 1 nuit en mai 2018
8/10 – Bien
Chantal
31 mars 2018
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
We had a late check in, so not sure if the person at the desk was frustrated and wanted to leave or always grumpy.
The credit card machine was broken so had to pay cash which was inconvienent.
There is no elevator/ lift so you must carry all your possessions up the stairs.
The room itself was clean and we were fortunate to receive a family room which gave us some space.
The bathroom was clean. The shower head in our room was useless. Gets water everywhere but on you. Had to find that one start of water to be able to rinse off.
No additional toilet paper provided. Luckily we caught the cleaning lady to ask for some since the front desk does not open until noon.