Note fondée sur 892 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par The Lodge Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Vianney,Thank you for taking the time to post.I would really appreciate it if you could give us more details on what went wrong during your stay so we can improve our services.Kind regards,Younis HassanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

best

Publié le 14 nov. 2023 sur Hotels
Currently the best hotel I've made
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par The Lodge Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Foussen, Thank you for your wonderful compliment! We're thrilled to hear that our hotel is currently the best you've experienced. Your satisfaction is our priority, and we look forward to providing you with exceptional service during your future stays.Best regards,Younis HassanGeneral Manage
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2022 sur Hotels
Bit of a hidden gem this hotel. 30 mins direct into the city on the tube, and great to stay somewhere that isn't a chain. Very nice people too.
3 sur 5
par un voyageur

Bon séjour

Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
Bon séjour, isolation à revoir car nous entendions les personnes marcher au dessus de nos têtes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par The Lodge Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Claire, Thank you for reviewing The Lodge Hotel, and I'm sorry if you did not like your room. Please contact us on you next booking and we will allocate a quite room at the back of the hotel. Kind regards, Younis Hassan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par The Lodge Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Rodolphe, Many thanks for taking the time to post, and thank you for the 10 our of 10 scores. Much appreciated. Kind regards, Younis Hassan General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2019 par Yasser, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par The Lodge Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to review The Lodge Hotel. Kind regards, Younis Hassan General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2019 par The Lodge Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review The Lodge Hotel, much appreciated. Kind regards, Younis Hassan General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2018 par The Lodge Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guests, Thank you for taking the time to post your review . Much appreciated. Kind regards, Younis Hassan General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2018 sur Expedia
Hôtel accueillant, agréable, chambres confortables, propres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2018 par The Lodge Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for taking the time to review us and for your kind words. We look forward to welcoming you back to Putney soon. Kind regards, Younis Hassan General Manager